Skyllemiddel! Ved det er forbydes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Mira0911

Men bare for at høre...
Når i køber skyllemiddel, bruger i det som det er - Eller blander i det op med vand - så det holder i længere tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Plysbjørnen

Jeg bruger det som det er, men jeg bruger kun ½ hættefuld.

Anmeld

17. maj 2009

Tynen

Bruger det som det er..
Hader i forvejen vasketøj og alt hvad tøjvask indebærer, så der skal helst ikke være for meget bøvl med det hvis jeg skulle komme til at gå i gang med det

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

Dutte84 skriver:

Men bare for at høre...
Når i køber skyllemiddel, bruger i det som det er - Eller blander i det op med vand - så det holder i længere tid?

Jeg fylder det op med vand, altså en flaske hos os består af halvt vand og halvt skyllemiddel.

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

Tynen skriver:

Bruger det som det er..
Hader i forvejen vasketøj og alt hvad tøjvask indebærer, så der skal helst ikke være for meget bøvl med det hvis jeg skulle komme til at gå i gang med det

Lad mig få dit vasketøj - jeg eeeeeeeeeeeelsker at vaske tøj, hænge det ud og få det dejligt friskt ind igen

Anmeld

17. maj 2009

Tynen

lonemus skriver:

Lad mig få dit vasketøj - jeg eeeeeeeeeeeelsker at vaske tøj, hænge det ud og få det dejligt friskt ind igen

Det der skal ikke engang sige i sjov...!!
Watch out!
Næste weekend opsøger jeg dig med den ondeste trailer (Man er vel fra Jylland   ) fuld af vasketøj

Anmeld

17. maj 2009

Heidi.

lonemus skriver:

Du ER ikke rask

Anmeld

17. maj 2009

A.

Heidi-Godsk skriver:

Du ER ikke rask

hopper med på den

Anmeld

17. maj 2009

Diana...

Da jeg brugte skyllemiddel brugte jeg det som det var, nu bruger jeg intet og synes mit tøj er lige så dejligt som før 

Anmeld

17. maj 2009

eliasogmor

lonemus skriver:

ja det er skønt..elsker der også.....specielt ude tørret sengetøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.