Den berømte mens tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

MorTilDenDejligste

pemiro skriver:

Her er der ikke skyggen af noget, og det er 11 uger siden jeg fødte.. Lækkert nok
Hvorfor fik du udskrabning ved 8ugers? Jeg blev bare kogget om alt så fint ud, og det var det... Altså bare en alm gynækologisk undersøgelse

jeg blev tilbudt celle skrab af min læge for at se om der var nogle forandringer og fordi at vi i min side af familien har genetiskt store riciko for æggestok kræft, så også for at tjekke at de ikke var brudt ud efter jeg havde født... men det er også kun normalt at man bliver tilbudt det hvis man er over 25 og ha født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

pemiro

catharina skriver:

jeg blev tilbudt celle skrab af min læge for at se om der var nogle forandringer og fordi at vi i min side af familien har genetiskt store riciko for æggestok kræft, så også for at tjekke at de ikke var brudt ud efter jeg havde født... men det er også kun normalt at man bliver tilbudt det hvis man er over 25 og ha født.

Ahh okay... Så er jeg mere rolig..
Jeg er "kun" 24 (og et halvt), så det er jo ikke sååå længe siden igen at jeg blev tjekket

Anmeld

3. september 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hvad er du blevet tjekket for ved 8 ugers?
Jeg fik bare foretaget gyn undersøgelse, men ingen prøver af noget som helst :/

Jegfik taget celleskab for at teste for livmoderhalskræft Ellers var det oz bare en helt alm gyn. undersøgelse for mig

Anmeld

4. september 2012

LotusCPH

Yes og 2. Gang her allerede fy pokker da men længe leve kvindeligheden

Anmeld

5. september 2012

kvinde84

Ingen tegn på mens, og det er snart 13 uger siden fødsel 

Anmeld

5. september 2012

LilleLene

min kom i dag, og på søndag er det 3 mdr siden jeg fødte

øv havde lige vænnet mig til ikke at have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.