Hvornår begynder kvalmen normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.227 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Afe

Jeg kan se at nogle af jer allerede er ret plaget. Jeg er 5+4 uger idag, men kan intet mærke andet end de ømme bryster. Jeg ved godt at jeg bare skal glæde mig over det, men jeg er lidt nysgerrig for hvornår kvalmen dukker op, hvis jeg også er en af de heldige?

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

MaleneG

Afe skriver:

Jeg kan se at nogle af jer allerede er ret plaget. Jeg er 5+4 uger idag, men kan intet mærke andet end de ømme bryster. Jeg ved godt at jeg bare skal glæde mig over det, men jeg er lidt nysgerrig for hvornår kvalmen dukker op, hvis jeg også er en af de heldige?

man siger at kvalmen plejer at komme snigende i uge 6

Anmeld

17. maj 2009

SHERO

Afe skriver:

Jeg har heller ikke mærket meget til det (7+0) min veninde som er 5 uger henne har kastet op i 2½ uge og har været indlagt (inden de fandt ud af hvad grunden var)
Jeg har haft en smule kvalme men været i det minimale så krydser fingre for det ikke bliver værre... :-) Priser mig i hvert fald lykkelig over jeg ikke er min veninde....

Anmeld

17. maj 2009

Hunhesten

jeg er meget træt hvilket nok i høj grad skyldes en lav blodprocent, har som dig ømme bryster men kvalme er jeg indtil videre stort set sluppet for indtil videre. Så håber da det fortsætter sådan.

Anmeld

18. maj 2009

MaleneGærup

Er på nuværende tidspunkt kun plaget at kvalme når jeg ikke sørger for at spise reglmæssig. Så om morgenen har jeg kvalme, men det går over så snart jeg spiser.

Anmeld

18. maj 2009

Mullemus86

Hmm.. Min kvalme er næsten lige startet, og det er faktisk kun, når jeg ikke husker at spise ofte nok.. Havde en overgang ømme brystvorter, men det er gået over.. De er heller ikke vokset endnu..
I sidste graviditet var mine bryster allerede ømme og begyndt at vokse, inden jeg kunne teste.. Og kvalmen kom vel i ca. 6-7 uge.. Og da kom det ud af det blå.. Mæt eller ej..!
Tror bestemt, at vi skal være glade, når vi ikke er særlig hårdt ramte.. Tror bare man føler sig mere gravid, hvis man har de forskellige gener
Alice 7+0

Anmeld

18. maj 2009

vicrikke

Jeg har haft kvalme,halsbrand, ømme bryster, og smerter i bækken/underliv, i snart 4 uger, har det næsten hele tiden.
Første gang jeg var gravid mærkede jeg kun til kvalme/opkast når jeg så kødsovs, gryder fra dagen før.
Anden gang havde jeg ik kvalme eller opkast, men halsbrand hele tiden.
Så ja det er forskelligt.
Men håber at det bliver bedre.
Knus vicrikke
7+1
.

Anmeld

19. maj 2009

MaleneGærup

Nu er det mit første barn jeg venter og jeg undre mig virkelig over hvornår jeg skal få lavet noget af det huslige, for jeg har virkelig ingen energi og har ikke haft det i ca 3 uger. (Man kan kun forestille sig hvordan huset ser ud...)
Til jer der er lidt mere erfarne: Hvornår kommer energien tilbage?
Glæder mig til at se den igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.