Kontorassistenter - hvilken a-kasse/fagforening har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. august 2012

K&S

Jeg har lige pt. HK, men synes de er meget dyre og har meget få kompetente og servicemindede medarbjedere

Så hvad har I?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

BabyMus

K&S skriver:

Jeg har lige pt. HK, men synes de er meget dyre og har meget få kompetente og servicemindede medarbjedere

Så hvad har I?

Katja

Jeg har også HK. Men ja, det er ret dyrt..

Anmeld

28. august 2012

minbaby

Jeg har Frie Funktionærer.

Konkurrence dygtig på pris og ALTID god service ved henvendelser

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Jeg har valgt Det Faglige Hus 

Anmeld

28. august 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har selv HK både som a-kasse og fagforening...

Deres fagforening er jeg lykkelig for.. fantastisk hjælp at hente og utrolig venlige og imødekomne når man en sjælden gang har haft dem i røret eller via mail...

A-kassen er bare det direkte modsatte... ALTID LAANNGG ventetid på fonen og sjældent at den man så endelig kommer igennem til rent faktisk kan hjælpe en med et svar...

Så jeg er splittet med det for på den ene side som sagt KANON fagforening jeg er superduperglad for at have, og på den anden side en a-kasse jeg bare ikke synes er pengene værd pr. mdr.

overvej når du vælger fagforening om de er med til at forhandle overenskomsten på dit fagområde så du ikke risikerer de ikke kan hjælpe dig hvis du evt bliver uenig med din arbejdsplads vedr overenskomsten

Anmeld

29. august 2012

K&S

minbaby skriver:

Jeg har Frie Funktionærer.

Konkurrence dygtig på pris og ALTID god service ved henvendelser

Dem har jeg aldrig hørt om, den må jeg lige tjekke ud

TAK

Anmeld

29. august 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Jeg har valgt Det Faglige Hus 

Jeg valgte HK i sin tid fordi "det gjorde alle eleverne"

Tak for svar, den kigger jeg lige på

Anmeld

29. august 2012

K&S

Wampires skriver:

har selv HK både som a-kasse og fagforening...

Deres fagforening er jeg lykkelig for.. fantastisk hjælp at hente og utrolig venlige og imødekomne når man en sjælden gang har haft dem i røret eller via mail...

A-kassen er bare det direkte modsatte... ALTID LAANNGG ventetid på fonen og sjældent at den man så endelig kommer igennem til rent faktisk kan hjælpe en med et svar...

Så jeg er splittet med det for på den ene side som sagt KANON fagforening jeg er superduperglad for at have, og på den anden side en a-kasse jeg bare ikke synes er pengene værd pr. mdr.

overvej når du vælger fagforening om de er med til at forhandle overenskomsten på dit fagområde så du ikke risikerer de ikke kan hjælpe dig hvis du evt bliver uenig med din arbejdsplads vedr overenskomsten

Lige præcis min opfattelse - jeg har også været meget glad for fagforeningen, men a-kassen er

Du ved ikke tilfældigvis hvilke andre fagforeninger, der er "egnede" til kontorassistenter?

Anmeld

29. august 2012

Clisolka

K&S skriver:

Jeg valgte HK i sin tid fordi "det gjorde alle eleverne"

Tak for svar, den kigger jeg lige på

Jeg gik stik modsat da jeg blev udlært  

Anmeld

29. august 2012

Clisolka

K&S skriver:

Lige præcis min opfattelse - jeg har også været meget glad for fagforeningen, men a-kassen er

Du ved ikke tilfældigvis hvilke andre fagforeninger, der er "egnede" til kontorassistenter?

Der er også Krifa (Kristelig Fagbevægelse) - der er en af mine kollegaer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.