(februar) Jeg nåede os lige og ligge Julie i sengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Mira0911

Julie plejer altid og komme over til os i sengen om morgen og putte... Jeg nåede lige og ligge hende i sengen - Hun var rigtig tæt på at trille fra ryggen og om på maven... Så kunne forstille mig at det sker inden for de nærmeste dage... wink.gif
Det er så dejligt når de skal give mor nogen dejlige nyheder hver dag...

Det går rigtig godt med hende... Hun er så småt begyndt at få den første lille tand.. Man kan lige mærke den... smile.gif
Ellers er hun en glad og aktiv pige.. Ser tegnefilm og fodbold - Det små griner hun lidt af... wink.gif

Såååh Dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

nilletøz

Ej hvor skøn, det gjorde Lukas og her forleden dag, og det synes han var rigtig sjovt... :O)
Synes også det er super dejligt når de viser noget nyt hver dag, Lukas har så småt opdaget sine hænder.. *HEHE*

Ved du hvor gamle de er når deres små tænder begynder at komme, eller er det foskelligt?

Lukas er lidt over 3mdr nu, og elsker at sutte på min tommelfinger, så kunne tænke mig hans gummer klør..

Anmeld

17. maj 2009

Mira0911

nilletøz skriver:

Ej hvor skøn, det gjorde Lukas og her forleden dag, og det synes han var rigtig sjovt... :O)
Synes også det er super dejligt når de viser noget nyt hver dag, Lukas har så småt opdaget sine hænder.. *HEHE*

Ved du hvor gamle de er når deres små tænder begynder at komme, eller er det foskelligt?

Lukas er lidt over 3mdr nu, og elsker at sutte på min tommelfinger, så kunne tænke mig hans gummer klør..

Julie er 4 mdr på Tirsdag, og hun savler enormt meget.. og jeg kan lige mærke at der er en tand på vej.. Så tror det er meget forskelligt hvornår de får tænder... Men nogen mener det er alt for tidligt, at hun allerede er begyndt at få det.. Julie opdagede hendes hænder for en måneds tid siden, og hun sutter ivrigt på dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.