Hvad gør I med den nedre "behåring"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

Nu synes jeg maven er ved at være så stor, at det bliver besværligt at komme ordentlig til for neden, hvis I forstår, hvad jeg mener ;-)

Lader i jeres gro, eller hvad stiller I op ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Rikke S

Helt ærligt, jeg barberer i blinde.. Skal sættes i gang i morgen, så i aften står den på langt karbad efterfulgt af barbering af både ben og skridt. Er ikke særlig behåret (andet end på hovedet) fra naturens hånd, men jeg føler mig bare bedre tilpas, når der ikke stritter hår ud alle vegne. Jeg bruger bare engangskraber og synes det går meget nemt, hvis jeg barberer stille og roligt (føler mig forsigtigt frem), og har det ene ben oppe på toilettet el.

Anmeld

27. august 2012

Vinker

Anonym skriver:

Nu synes jeg maven er ved at være så stor, at det bliver besværligt at komme ordentlig til for neden, hvis I forstår, hvad jeg mener ;-)

Jeg barberer mig med skraber så godt jeg kan. Kan efterfølgende se i spejlet at det ser ok ud

Har dog læst at man faktisk helst ikke må barberer sig den sidste mdr inden termin pga riskioen for infektion, men jeg kan nu ikke få mig selv til bare at lade det gro.....

mvh Rikke, 38+0

Anmeld

27. august 2012

Timse

Anonym skriver:

Jeg har en sød kæreste der gerne vil hjælpe, og ellers i "blinde" 

Anmeld

27. august 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Jeg har givet op.. Ærlig talt.. Fra uge 20-30 der gjorde jeg det selv i blinde, men nu har jeg opgivet, bare at bukke mig lidt gør ondt i maven og jeg får kvalme af det..  Så trods min mening om at kropsbehåring er NoGo, så har jeg måttet falde på knæ og lade det gro ud som det vil... Så må jeg vente til efter jeg har født med at gøre det lækkert igen.. 

Anmeld

28. august 2012

Bellas Mor

Jeg føler mig frem...

Jeg gav op i en periode, men følte mig klam, når jeg skulle til læge og JM, så måtte igang igen

Gider ikke der er en regnskov der stikker ud i siderne, når andre skal have fat i de nedre regioner...

Det skal dog siges, at det ikke bliver lige pænt hver gang

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Jeg bruger engangsskraber og "famler" mig frem i blinde...

Det er frygteligt! Ikke engnag et spejl kan hjælpe mig. Maven er bare for stor!! Sååå de må tage mig som jeg er... tror også de har set lidt af hvert. Så længe jeg er ren... så går det nok!

Anmeld

28. august 2012

HeXeri

Jeg opgave forholdsvist hurtigt i forløbet... Er lidt for tilkanppet til at spørge kæresten om hjælp og kunne slet ikke dyrke sex med den mave dér - så der var ligesom ikke en pointe...

Men havde ikke lige overvejet at det skulle af når jeg skulle have PK. Så det var med gigantisk mave 3 dage før at jeg stod med en spejl, benet oppe på toilettet og tog sådan lidt hist og pist
Det har set frygteligt ud - kunne jo ikke nå noget nævneværdigt med den bobbel midtpå

Anmeld

28. august 2012

Tulle28

Barberer lidt i blinde... Kan slet ikke holde ud at der er "groet til" dernede... Og da slet ikke nu, når man ved man skal "flashe" den hvert øjeblik det skal være;-)

Tulle, 40+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.