kan man blive i gang sat fordi man har mange smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

som overskriven siger? da jeg ikke kan gå eller liggge ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Ayasmor

Det er vist meget afhængigt af barnet, og hvor langt du er henne

Anmeld

27. august 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

som overskriven siger? da jeg ikke kan gå eller liggge ned.

Det blev jeg. 

Men afhænger af hvor langt du er henne hvor stor baby er osv men de vil højst sandsynligt prøve at indlægge dig til aflastning først. 

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det er vist meget afhængigt af barnet, og hvor langt du er henne

her termin om 5 uger ca skal til vægt scanning imorgen

Anmeld

27. august 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

her termin om 5 uger ca skal til vægt scanning imorgen

Okay, jeg ved det faktisk ikke. Det bedste for barnet ville jo nok være at vente til H*n er klar, selvom det godt kan være lidt af en umulig opgave når der er daglige smerter. Du er nok nødt til at snakke med din jdm for at få et kvalificeret svar, men være forberedt på at hun ikke vil gå med til det, når det er 5 uger før termin. Du får lige et kram med på vejen, daglige smerter er bare aldrig sjovt.

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Det blev jeg. 

Men afhænger af hvor langt du er henne hvor stor baby er osv men de vil højst sandsynligt prøve at indlægge dig til aflastning først. 

aflastning? hvad mere du med det?

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Okay, jeg ved det faktisk ikke. Det bedste for barnet ville jo nok være at vente til H*n er klar, selvom det godt kan være lidt af en umulig opgave når der er daglige smerter. Du er nok nødt til at snakke med din jdm for at få et kvalificeret svar, men være forberedt på at hun ikke vil gå med til det, når det er 5 uger før termin. Du får lige et kram med på vejen, daglige smerter er bare aldrig sjovt.

ville sankke med hende når jeg skal ind til hende om det. få jeg ved godt det bedst få baby at blive der inde. men det er bare hårdt. 

Anmeld

27. august 2012

baby012

hvis der er 5 uger til termin, så kan du godt forberede dig på at de indlægger dig i ihvertfald 3 uger inden de begynder at snakke om det, så vil de hellere prøve at se om de kan få dig til at holde ud.. den lille er jo ikke klar til at komme ud endnu, og uanset hvad, så er det ikke godt at være for tidlig født, der er jo en grund til at de skal blive derinde til de er "modne" 

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

hvis der er 5 uger til termin, så kan du godt forberede dig på at de indlægger dig i ihvertfald 3 uger inden de begynder at snakke om det, så vil de hellere prøve at se om de kan få dig til at holde ud.. den lille er jo ikke klar til at komme ud endnu, og uanset hvad, så er det ikke godt at være for tidlig født, der er jo en grund til at de skal blive derinde til de er "modne" 

okay. mange tak få du ville svare. ville sankke med min jm om det hele. slevfølige har baby best der inde til h*n er klar. 

Anmeld

27. august 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

aflastning? hvad mere du med det?

Du blir indlagt på sygehus for at slappe af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.