Hvor har I jeres hjemmeside henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Tynen

Altså, jer der har en

Lige nu har jeg selv hos Bricksite, men da jeg gerne vil have lavet en hel ny, roder jeg lidt med om jeg skal skifte udbyder (Hedder det ikke det?)

Hvor har I?

Har haft ved 123, men synes bare ikke de var så personlige igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

*A*

Hej,

Er du træt af Bricksite? Jeg har selv en der

Har hørt om mono.net og Skysite.dk

Anmeld

17. maj 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman

Vi har hos 123

Anmeld

17. maj 2009

Tynen

Nej, er ikke træt af det som sådan.
Synes de har nogen fede features derinde, så det er egentlig bare for at tjekke om der er noget der er endnu bedre

Vil gerne have mit eget domæne-navn (Orker ikke at se på www.bricksite.dk/******** ) , og det koster kr. 198,- , men gad vide om det ikke koster det allesteder?!

Anmeld

17. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Ellers kan man jo oprette en blog og bruge den som hjemmeside.

Der er mange muligheder for selv at rette til... men kræver dog at man sætter sig lidt mere ind i det.

Anmeld

17. maj 2009

Jennyfer

Hjemmeside
jeg har en under www.one.com jeg giver 12 kr om måneden og betaler for 1 år af gangen. Jeg bruget frontpage til at lave den. Men man kan også bruge en skabelon der er inde på deres side. Jeg har 3000 mb tilrådighed til den pris.
Så er meget tilfreds.

Anmeld

17. maj 2009

Tynen

Jennyfer skriver:

Hjemmeside
jeg har en under www.one.com jeg giver 12 kr om måneden og betaler for 1 år af gangen. Jeg bruget frontpage til at lave den. Men man kan også bruge en skabelon der er inde på deres side. Jeg har 3000 mb tilrådighed til den pris.
Så er meget tilfreds.

Ved du om skabelonerne er okay, eller er de lidt fesne i det?
Kender slet ikke one.com og har ikke Frontpage til at brygge en side sammen i  

Anmeld

17. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Ved du om skabelonerne er okay, eller er de lidt fesne i det?
Kender slet ikke one.com og har ikke Frontpage til at brygge en side sammen i  

Vi har også one.com - er yderst tilfreds. Du skal ikke bruge frontpage  Jeg kan lige kigge lidt på skabelonerne senere og gi' en tilbagemelding

Anmeld

17. maj 2009

Zeta

www.webhosting.dk har jeg haft i 9 år nu, har 5 sites kørende, og det kører altid 24/7/365 og koster ikke ret meget, der er automastisk jommla eller wordpress installation til blog, kan varmt anbefales! 

Anmeld

17. maj 2009

*A*

Jeg har hos Bricksite med eget domænenavn. Husker ikke om jeg gav 198,- for det, men det er jo heldigvis et engangs beløb, så jeg synes ikke det betyder noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.