Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Izabella fryser om sine tær hver vinter. På trods af uldstrømper. Hun er som sin mor som aldrig kunne holde varmen. Kender I nogle supergode varme støvler. Bilkas, kvicklys og de gængse butikker kan ikke holde dem varme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Izabella fryser om sine tær hver vinter. På trods af uldstrømper. Hun er som sin mor som aldrig kunne holde varmen. Kender I nogle supergode varme støvler. Bilkas, kvicklys og de gængse butikker kan ikke holde dem varme.
Termostøvler - så får man aldrig kolde tæer
MoarHvidovre skriver: Termostøvler - så får man aldrig kolde tæer
Jo desværre. Også dem får hun kolde tær af
Lullaby skriver: Jo desværre. Også dem får hun kolde tær af
Ja, så er det ikke nemt - håber du finder nogen der kan holde tæerne varme
Ja, god plads til tæerne er vigtigt - også for varmen.
Jeg plejer at købe Ecco, og har aldrig oplevet at min søn fik kolde tæer - men der nok forskel på hvor let de fryser, så om det er fordi støvlerne er specielt varme, ved jeg ikke.
Baby2påvej skriver: Der var engang en som sagde at der skulle være luft om tærene så de kunne bevæge sig... Altså 4 sokker og en stram støvle skulle gøre at man hurtigt fryser...Jeg frøs også i mine termo støvler sidste år, men har nogle lækre skindstøvler hvor der er plads til at mine tær kan bevæge sig, og dem fryser jeg ikke i.
Der var engang en som sagde at der skulle være luft om tærene så de kunne bevæge sig... Altså 4 sokker og en stram støvle skulle gøre at man hurtigt fryser...Jeg frøs også i mine termo støvler sidste år, men har nogle lækre skindstøvler hvor der er plads til at mine tær kan bevæge sig, og dem fryser jeg ikke i.
Vi har forsøgt alverdens. Termostøvler med og uden uld. Vinterstøvler med foer. I termostøvlerne har der været fint med plads så den passer desværre ikke på hende
Jeg har selv en lille frossenpind der bruger både Termotøj og flyverdragt
Sorel's vinterstøvler har altid kunne holde hendes tæer varme, så det vil jeg klart anbefale
Har du prøvet Ecco?!
Hvad med at købe nogle støvler der er 1 nr større og så med en uldsål i
Munder skriver: Jeg har selv en lille frossenpind der bruger både Termotøj og flyverdragt Sorel's vinterstøvler har altid kunne holde hendes tæer varme, så det vil jeg klart anbefale
Nu har vi købt Sorel. Vi fandt nogle på nettet til under halv pris så vi prøver dem i år.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128