Varme vinterstøvler.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.903 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Lullaby

Izabella fryser om sine tær hver vinter. På trods af uldstrømper. Hun er som sin mor som aldrig kunne holde varmen. Kender I nogle supergode varme støvler. Bilkas, kvicklys og de gængse butikker kan ikke holde dem varme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lullaby skriver:

Izabella fryser om sine tær hver vinter. På trods af uldstrømper. Hun er som sin mor som aldrig kunne holde varmen. Kender I nogle supergode varme støvler. Bilkas, kvicklys og de gængse butikker kan ikke holde dem varme.

Termostøvler - så får man aldrig kolde tæer

Anmeld

27. august 2012

Lullaby

MoarHvidovre skriver:

Termostøvler - så får man aldrig kolde tæer

Jo desværre. Også dem får hun kolde tær af

Anmeld

27. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lullaby skriver:

Jo desværre. Også dem får hun kolde tær af

Ja, så er det ikke nemt - håber du finder nogen der kan holde tæerne varme

Anmeld

27. august 2012

2babygirls

Lullaby skriver:

Der var engang en som sagde at der skulle være luft om tærene så de kunne bevæge sig... Altså 4 sokker og en stram støvle skulle gøre at man hurtigt fryser...

Jeg frøs også i mine termo støvler sidste år, men har nogle lækre skindstøvler hvor der er plads til at mine tær kan bevæge sig, og dem fryser jeg ikke i.

Anmeld

27. august 2012

FruK

Ja, god plads til tæerne er vigtigt - også for varmen.

Jeg plejer at købe Ecco, og har aldrig oplevet at min søn fik kolde tæer - men der nok forskel på hvor let de fryser, så om det er fordi støvlerne er specielt varme, ved jeg ikke.

Anmeld

27. august 2012

Lullaby

Baby2påvej skriver:

Der var engang en som sagde at der skulle være luft om tærene så de kunne bevæge sig... Altså 4 sokker og en stram støvle skulle gøre at man hurtigt fryser...

Jeg frøs også i mine termo støvler sidste år, men har nogle lækre skindstøvler hvor der er plads til at mine tær kan bevæge sig, og dem fryser jeg ikke i.

Vi har forsøgt alverdens. Termostøvler med og uden uld. Vinterstøvler med foer. I termostøvlerne har der været fint med plads så den passer desværre ikke på hende

Anmeld

27. august 2012

Munder

Lullaby skriver:

Jeg har selv en lille frossenpind der bruger både Termotøj og flyverdragt

Sorel's vinterstøvler har altid kunne holde hendes tæer varme, så det vil jeg klart anbefale

Anmeld

27. august 2012

Laulund87

Har du prøvet Ecco?!

Hvad med at købe nogle støvler der er 1 nr større og så med en uldsål i

Anmeld

27. august 2012

Lullaby

Munder skriver:

Jeg har selv en lille frossenpind der bruger både Termotøj og flyverdragt

Sorel's vinterstøvler har altid kunne holde hendes tæer varme, så det vil jeg klart anbefale

Nu har vi købt Sorel. Vi fandt nogle på nettet til under halv pris så vi prøver dem i år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.