Har du været i BonBon-land?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

louisepigen23

ja 2 gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Lone Jakobsen

jeps, har været der et par gange. og er ret vild med det.
regner med at min mand og børn skal derover til sommer igen, men det bliver så uden mig, da jeg har termin omkring juli. til gengæld tager de min svoger og hans kone med.
er generelt vild med både legoland (hvor vi skal hen næste weekend) bonbonland og djurssommerland. jeg har heller ikke noget imod tivoli... men synes tit det bliver dyrere i længden.

Anmeld

17. maj 2009

Lullaby

Åh ja vi er der hvert år og ungerne elsker det. Ved godt at de gode gamle ting bliver "glemt" og står og forfalder men det er bare HYGGE for os alligevel
Mvh Anja som glæder sig som et barn hvert år og synes at Tivolig og bakken er opreklameret

Anmeld

17. maj 2009

Diana...

Jep 2-3 gange og synes det har været hyggeligt alle gange.

Anmeld

17. maj 2009

saxa

En gang.. men nok ikke et sted jeg ville komme mere.. Er mere til Djurs- og Fårup sommerland.. Og zoo.. Og tivoli...

Anmeld

17. maj 2009

ekzunz

Jeg er jo oprindeligt også fra de kanter, så jeg har også været der et hav af gange - og jeg synes det er rigtigt godt!!!

Vi har en stor familieudflugt hvert år hvor vi tager til BonBonland med min familie. Så har vi den store madkurv med og ungerne hygger sig hele dagen!

Bakken siger mig ikke så meget, og Tivoli synes jeg altså er hyggeligst uden børn....så BonBonland, Legoland og alle de andre er lige noget for os.

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

saxi skriver:

En gang.. men nok ikke et sted jeg ville komme mere.. Er mere til Djurs- og Fårup sommerland.. Og zoo.. Og tivoli...

Åh ja...fårup sommerland, der var vi i sommers...hyggeligt sted og ungerne elskede det...trist det er så langt væk fa os,..

Anmeld

17. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
jsp1984 skriver:

Jeg var i BonBon land dét år de åbnede Haha..men det tæller da stadig

He he, sjovt, for det var jeg nemlig også 
Men der er vist sket lidt der siden...

Anmeld

18. maj 2009

charlottekri

ja en gang for nok 7 år siden... lige præcis den dag hvor en af produktionshallerne stak i brand og hele parken blev evakueret...

Anmeld

18. maj 2009

lonemus

charlottekri skriver:

ja en gang for nok 7 år siden... lige præcis den dag hvor en af produktionshallerne stak i brand og hele parken blev evakueret...

Puha, ja det var da en lidt uheldig dag du var på besøg så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.