tyrkiet spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2012

piap

ja manden og jeg og vores datter trænger virkelig til ferie og har fundet et kanon tilbud i uge 39  men tilbudet er uden alc incl.  nu er vores spørgsmål så bare hvor varmt er der dernede på dette tidspunkt ? og er det dyrt at spise ude ???

manden har aldrig været i tyrket før jeg har været der nok 10 gange men det er 10 år siden og i juli mrd. og vil gerne at min mand kunne blive lige så glad for dette land som jeg var i mine helt unge dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Merii

piap skriver:

ja manden og jeg og vores datter trænger virkelig til ferie og har fundet et kanon tilbud i uge 39  men tilbudet er uden alc incl.  nu er vores spørgsmål så bare hvor varmt er der dernede på dette tidspunkt ? og er det dyrt at spise ude ???

manden har aldrig været i tyrket før jeg har været der nok 10 gange men det er 10 år siden og i juli mrd. og vil gerne at min mand kunne blive lige så glad for dette land som jeg var i mine helt unge dage

Nu er jeg selv fra tyrkiet og er ret sikker på din mand nok skal nyde ferien

Jeg tænker det er stadig er varmt dernede i uge 39 men, en varme der er til at holde ud.

Mad er billigt efter min mening, men kommer også an på hvor man spiser fra.

Jeg vil anbefale i ser på priserne inden i bestiller, da jeg på et tidpunkt kom til at bestille uden at tjekke prisen og det kostet mig en del penge. Jeg kunne sagtens spise det samme til meget billigere pris et andet sted  men generelt vil jeg mene at det ikke er dyrt at spise ude.

God ferie

Anmeld

27. august 2012

Camilla Jensen

piap skriver:

Hej.

Først og fremmest vil jeg sige rigtig go ferie til Tyrkiet, jeg har været dernede hver år i snart 7 år så jeg ved nogenlunde hvordan vejret er.

Nu skriver du i skal afsted i Oktober og det er en "træls" måned. Deres vinter / regntid starter omkring Oktober men men men der er STADIG omkring 25-28 grader. Jeg var afsted sidste år i den sidste uge i September og 2 uger i Oktober og der havde vi regn hver dag..  Men man kan være heldig at der ikke er regn den uge du skal derned..

Men jeg syntes da klart i skal tage afsted selvom regnen.

Bare husk paraply, når det regner dernede så REGNER det..!!!

Knuz herfra og go ferie

Anmeld

27. august 2012

Camilla Jensen

piap skriver:

Hov glemte lige og svare på priserne på maden... Nej det er ikke dyrt og spise dernede, selvfølgelig hvis i skal have 3 retters menu og store lækre bøffer så går prisen derop af men det koster omkring 100 kr for 1 person for 2 retters mad, men igen, det kommer an på hvad i skal have af retter

Anmeld

27. august 2012

Troldemommi

Rigtig god tur :-)

Monica

Anmeld

27. august 2012

piap

Camilla Jensen skriver:

Hej.

Først og fremmest vil jeg sige rigtig go ferie til Tyrkiet, jeg har været dernede hver år i snart 7 år så jeg ved nogenlunde hvordan vejret er.

Nu skriver du i skal afsted i Oktober og det er en "træls" måned. Deres vinter / regntid starter omkring Oktober men men men der er STADIG omkring 25-28 grader. Jeg var afsted sidste år i den sidste uge i September og 2 uger i Oktober og der havde vi regn hver dag..  Men man kan være heldig at der ikke er regn den uge du skal derned..

Men jeg syntes da klart i skal tage afsted selvom regnen.

Bare husk paraply, når det regner dernede så REGNER det..!!!

Knuz herfra og go ferie

det er den sidste uge i september vi skal rejse derned min veninde siger at vi nok kan regne med 25-30 grader der nede på dette tidspunkt ???

det regner vel ikke hver dag???

Anmeld

27. august 2012

piap

Merii skriver:

Nu er jeg selv fra tyrkiet og er ret sikker på din mand nok skal nyde ferien

Jeg tænker det er stadig er varmt dernede i uge 39 men, en varme der er til at holde ud.

Mad er billigt efter min mening, men kommer også an på hvor man spiser fra.

Jeg vil anbefale i ser på priserne inden i bestiller, da jeg på et tidpunkt kom til at bestille uden at tjekke prisen og det kostet mig en del penge. Jeg kunne sagtens spise det samme til meget billigere pris et andet sted  men generelt vil jeg mene at det ikke er dyrt at spise ude.

God ferie

Håber så meget at min mand kan li landet jeg elskede simpelhen at komme derned i mine helt unge dage  min manden er bare bekymret for varmen og om vores datter på 2½år kan holde til varmen...

Anmeld

27. august 2012

Camilla Jensen

piap skriver:

det er den sidste uge i september vi skal rejse derned min veninde siger at vi nok kan regne med 25-30 grader der nede på dette tidspunkt ???

det regner vel ikke hver dag???

Hvis det er sidste uge så tror jeg i har store chancer for solskinsvejr, og ja vejret er omkring de 25-30 grader.. De år jeg har været dernede i slut september har det regnet 1 dag, bortset fra sidste år der regnede det i de sidste 14 dage vi var dernede, man kan være uheldig og det var vi desværre. Men tror ikke det sker igen. Det er ihvertfald meget sjældent det regner så meget som det gjorde det år

Anmeld

27. august 2012

LLN

piap skriver:

Jeg ved ikke hvor varmt der er i uge 39, men har en kollega som var i Tyrkiet (Bodum) i sidste uge der var omkring 44-46 grader om dagen og 30 grader om natten.

Anmeld

27. august 2012

Merii

piap skriver:

Håber så meget at min mand kan li landet jeg elskede simpelhen at komme derned i mine helt unge dage  min manden er bare bekymret for varmen og om vores datter på 2½år kan holde til varmen...

Jeg er ret sikker på at i kan holde varmen ud især når det er sidst i september.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.