Kinesiske kalender....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

hej, nogen der ved hvor sikker den kinesiske kalender er i % eller om det bare er noget pjat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

JannieHLarsen

Det  har meget med overtro at gøre, nogen er måske heldige man får det køn som står andre er ikke.

jeg vælger ikke at tro på den, men at se på min mands familie i stedet,

f.eks, har min mand ingen søskende, men hans far har en masse brødre. så går ud fra jeg for en dreng, frem for hvis han eller hans far havde haft en masse søstre.

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

JannieHLarsen skriver:

Det  har meget med overtro at gøre, nogen er måske heldige man får det køn som står andre er ikke.

jeg vælger ikke at tro på den, men at se på min mands familie i stedet,

f.eks, har min mand ingen søskende, men hans far har en masse brødre. så går ud fra jeg for en dreng, frem for hvis han eller hans far havde haft en masse søstre.

Tak for svar.

Jeg har kun søstre og min mand har kun brødre.

Min søstre har udelukkende fået drengebørn, mens min mand og jeg har fået en pige. Inden så længe vil vi begynde at tænke på en nummer to. Og jeg synes det kunne være dejligt at få en pige mere, så vores pige ikke skal være alene blandt drengene.

Og ja ved godt det lyder dumt, og selvfølgelig hvis det bliver en lillebror bliver vi også lykkelige over det :-) Det var mere om man kunne bruge den kinesiske kalender til noget... eller om det er falsk magi.

Anmeld

27. august 2012

VNB

Anonym skriver:

hej, nogen der ved hvor sikker den kinesiske kalender er i % eller om det bare er noget pjat?

den kinesiske kalender har passet på mig ved begge mine børn

den sagde dreng da jeg ventede Viktor.

den siger dreng ved bebsi i maven nu her også, og vi har ved både kønsscanning og MD fået bekræftet at den er god nok  

Anmeld

27. august 2012

Benjamins'mor

Der står "90% men det er bare for sjovt da det endnu ikke er videnskabeligt bevist."

Anmeld

27. august 2012

Tøs85

Jeg tror ikke på det, men sjovt nok passer den med mig og med min gravide kollega.. Vi skal have drenge og det viser kalenderen også.. Lidt sjovt alligevel..

Anmeld

27. august 2012

4kløver

Tror ikke på den, da der er lavet mange af dem og de siger forskelligt her. Kan ikke lig navnet på hvad den hedder når man tænker over det

Anmeld

27. august 2012

DitteFisk

Der vil jo, sjovt nok, være 50% chance for at den har ret andet er jo noget overtro og noget pjat.

Den passede ikke på min dreng  

Anmeld

27. august 2012

lhn89

Den har passet på mig Den siger at jeg har en datter - hvilket er rigtigt. Den siger også at jeg skal have en dreng - hvilket også er rigtigt

Anmeld

27. august 2012

LHS

Den siger en pige hos mig og vi har lige i dag fået afvide at vi sørme venter os en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.