glemt en p-pille - hvor stor betydning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

Hej, hvor stor betydning er der hvis man har glemt en p-pille?

Glemte den en dag, var sammen med min kæreste om aftenen, den næste morgen tog jeg to piller. Men har haft ondt i maven ved tanken om om det mon nu var sikkert nok. Jeg kan stadig nå en fortrydelsespille, skal jeg gøre det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Glemte den en dag, var sammen med min kæreste om aftenen, den næste morgen tog jeg to piller. Men har haft ondt i maven ved tanken om om det mon nu var sikkert nok. Jeg kan stadig nå en fortrydelsespille, skal jeg gøre det?

Chancen er minimal når du tager den næste som du gør. Det begynder først at blive noget rigtigt bøvl hvis du glemmer 3,4,5 stykker, ikke får fuldført cyklus og måske glemmer nogle flere i næste omgang.

Du burde være dækket godt ind

Anmeld

27. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

læs på pakken... Der står hvordan du skal forholde dig i indlægssedlen, og har du ikke overholdt hvad der står, bør du rådføre dig med din læge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.