wee hee så ved jeg hvornår skal være mor ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Missq4

den 9/1 bliver lille pigens fødselsdag det er lidt underligt at vide det alleder nu hvornår det er.

vi var til samtale i dag og fik tiden med det samme jeg er lidt overrasket over vi fik tiden med det samme, men jeg er så lidt træt af at det skal være på randers sygehus da jeg bor 10 min fra skejby sygehus men de har lavet nye regler og når det er pks så er det der oppe mærkelig ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

2babygirls

Missq4 skriver:

den 9/1 bliver lille pigens fødselsdag det er lidt underligt at vide det alleder nu hvornår det er.

vi var til samtale i dag og fik tiden med det samme jeg er lidt overrasket over vi fik tiden med det samme, men jeg er så lidt træt af at det skal være på randers sygehus da jeg bor 10 min fra skejby sygehus men de har lavet nye regler og når det er pks så er det der oppe mærkelig ide

Nøj hvor mærkeligt bare at få dagen sådan et vide

Hvad kan det være du skal have kejsersnit ???

Men bare rolig, Randers sygehus er dygtige så selvom turen er lidt længere så tror jeg ikke du går glip af dygtigt personale

Anmeld

27. august 2012

Missq4

begge mine drenge har siddet fast ved min skamben så derfor har jeg valgt at denne gang bliver pks da det andet er meget smarte fuldt selv om jeg godt ved at det kan ks også

Anmeld

27. august 2012

2babygirls

Missq4 skriver:

begge mine drenge har siddet fast ved min skamben så derfor har jeg valgt at denne gang bliver pks da det andet er meget smarte fuldt selv om jeg godt ved at det kan ks også

Åhh det er ikke rart!!!! Så er det jo positiv at vide at de tager hånd om det i god tid

Anmeld

27. august 2012

LHS

Missq4 skriver:

Lyder spændende

Jeg skal selv føde i Randers og har hørt - flere personlige erfaringer - at Randers sygehus skulle have et af landets bedste fødeafdelinger Jeg ser i hvert fald frem til at føde der, som pt ser ud til at blive den 11. januar

Anmeld

27. august 2012

Missq4

Baby2påvej skriver:

Åhh det er ikke rart!!!! Så er det jo positiv at vide at de tager hånd om det i god tid

ja meget men jeg har nu selv fået lov til at vælge hvad jeg ville men jeg har ikke lyst til en så lang og smarte fuld fødsel igen så det har været okay nemt at vægle

Anmeld

27. august 2012

Missq4

LHS skriver:

Lyder spændende

Jeg skal selv føde i Randers og har hørt - flere personlige erfaringer - at Randers sygehus skulle have et af landets bedste fødeafdelinger Jeg ser i hvert fald frem til at føde der, som pt ser ud til at blive den 11. januar

okay det er jeg glad for at høre men er stadig lidt træt af at i sted for kun at køre 5-10 min så bliver det ½ til en hel time og det synte jeg ikke er super fedt og så slet ikke hvis det er pisse kold og glat  tænker osse når vi skal hjem men ved da godt at der er mange der har længer til sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.