Nogen med hormonspiral der kan hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Anonym trådstarter

hansen1 skriver:

Jep har prøvet det her også.. Min havde rykket sig 5 cm ned og havde ridset mig indvendig. Jeg er glad for jeg fik min fjernet. 

Hold da op Det kan jeg godt forstå du er.

Efter jeg har fået min og har fået problemer hører jeg om flere og flere med problemer med deres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

mulle85

Anonym skriver:

Ja, skal snakke med ham i morgen

det lyder fornuftigt, ku godt tyde på den enten sidder forkert eller du ikke kan tåle den

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

det lyder fornuftigt, ku godt tyde på den enten sidder forkert eller du ikke kan tåle den

Ja. Det er bare sur numse når ens læge siger det lyder unormalt også kommer man op og skal tjekkes og han siger det er normalt, kigger ikke rigtigt men tager bare en klamydia test

Anmeld

27. august 2012

mulle85

Anonym skriver:

Ja. Det er bare sur numse når ens læge siger det lyder unormalt også kommer man op og skal tjekkes og han siger det er normalt, kigger ikke rigtigt men tager bare en klamydia test

jah det lyder ikke optimalt i hvertfald, de burde tjekke om den sidder rigtig osv

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

jah det lyder ikke optimalt i hvertfald, de burde tjekke om den sidder rigtig osv

Ja, men min læge er underlig Han sagde faktisk. "Vi behøver ikke at tjekke da det ikke er ret længe siden du blev tjekket sidst" .. mmh synes da alligevel at 6 måneder er lang tid siden?

Anmeld

27. august 2012

mulle85

Anonym skriver:

Ja, men min læge er underlig Han sagde faktisk. "Vi behøver ikke at tjekke da det ikke er ret længe siden du blev tjekket sidst" .. mmh synes da alligevel at 6 måneder er lang tid siden?

det er det også..

hvorfor mener han ikke du skal ha den fjernet så?

Anmeld

27. august 2012

mulle85

Anonym skriver:

det er det også..

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

det er det også..

Fordi den er sikker og jeg ikke planlægger gravidetet. Men har sagt at jeg så vil på minipillen

Anmeld

28. august 2012

mulle85

Anonym skriver:

Fordi den er sikker og jeg ikke planlægger gravidetet. Men har sagt at jeg så vil på minipillen

men hvis ikke man kan tåle den skal man jo ik ha den ligemeget hvor sikker den er

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

men hvis ikke man kan tåle den skal man jo ik ha den ligemeget hvor sikker den er

Jeg får den fjernet i morgen, da jeg ikke havde klamydia som han var sikker på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.