Gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2012

isabellasmor

Hej de damer  

Altså.. Det begyndte med at jeg var VOLDSOMT træt. Jeg kunne/kan næsten falde i søvn mens jeg leger med min datter 

2 dage efter begyndte jeg at have kvalme om morgenen og aftenen, og sådan lidt hist og her.. 

Så fik jeg hovedpine.. 

Så fik jeg noget murren i maven/lænden, og har det engang imellem ón/off.. 

Nu idag blev kvalmen til opkast imorges (præcis som med min datter) OG jeg har fået ømme bryster! 

Ja...  Så skulle man tro jeg var gravid.... MEN . Tog en test i torsdags. Negativ. I fredags tog lægen en test, negativ. Nu idag har jeg fået taget blod prøver og venter så på svar om hvad der er galt med mig.,.. 

Jeg TROR jeg er gravid, og så alligevel ikke, for den skide test er jo negativ ... Og tænker, med de voldsomme "symptomer" jeg har burde den vel være positiv??  Symptomerne startede for godt og vel en uge siden... 

Det er ikke planlagt, men sker det så sker det ( vi bruger ikke beskyttelse) 

Åhh hvor er det frusterende  Og jeg har bare Intet overskud pga trætheden og kvalmen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det må da egentlig være træls at testene viser negativ når du har så mange symptomer på det. Måske du ikke er så langt henne at den ikke kan vise positiv endnu på en test...??...

Spændende hvad blodprøverne siger

Anmeld

27. august 2012

MissMona

Håber du får det resultat du ønsker.

Hvis I ikke bruger prævention - er det i min verden - et planlagt barn.

Hvor tålmodige I er, er så en hel anden sag.

Mvh

MissMona

Anmeld

27. august 2012

isabellasmor

Omsorgsgiver skriver:

Det må da egentlig være træls at testene viser negativ når du har så mange symptomer på det. Måske du ikke er så langt henne at den ikke kan vise positiv endnu på en test...??...

Spændende hvad blodprøverne siger

Ja det er virkelig frustrerende... 

Er også spændt på og se hvad de viser de blodprøver

Anmeld

27. august 2012

isabellasmor

MissMona skriver:

Håber du får det resultat du ønsker.

Hvis I ikke bruger prævention - er det i min verden - et planlagt barn.

Hvor tålmodige I er, er så en hel anden sag.

Mvh

MissMona

Ja, det kan man vel egentlig godt sige jeg ville ikke have noget imod en lille baby mere  Og manden håber også lidt at det er dét  

Anmeld

27. august 2012

henh01

spændende..

Hvornår får du svar på prøven?

Får du vitaminer nok? - kan det være en naturlig træthed pga for lidt lys, sol osv?

Anmeld

27. august 2012

isabellasmor

henh01 skriver:

spændende..

Hvornår får du svar på prøven?

Får du vitaminer nok? - kan det være en naturlig træthed pga for lidt lys, sol osv?

Altså, jeg har overvejet vitamin mangel, men det tror jeg ikke det er .. Jeg kan få svar på nogle af prøverne imorgen så håber der findes et svar dér 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.