gravid men forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

i dag er jeg 8+ men sidst jeg så den lille var jeg 4+6 og der var ikke kommet noget hjerteaktivitet endnu.... jeg er så nervøs for om alt er 'ok' derinde.... og gad virkelig godt få et lidt mere sikkert overblik over min graviditetslængde for den var lidt usikker sidst til scanningen da jeg ik var længere... Men, jeg har sagt til lægen at jeg ik ved noget om hvor langt jeg er, men hun beregnede istedet min cyklus på et hjul og fik mig til de 10+ hvilket jeg også havde været hvis min cyklus havde været realmæssig.. men er den ikke, så er kun 8+ men det forstår hun ikke ! hvorfor er det så ikke hun vil give mig en tryghed og lidt klarhed og sende mig til en scanning??????????????? jeg risikere at blive kaldt ind til nf når jeg kun er 10 uger, når hun gætter til jeg er 10 nu!!!! jeg har ikke sagt til hende jeg har været til scanning da jeg var 4+ angst for hun ikke synes en scaning mere var relevant...men hvad pokker gør man så som gravid og nysgerrig og bekymret for om alt er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

TeamRocket

Man venter eller betaler selv en scanning. Når du ikke er længere henne kan man alligevel hverken gøre til eller fra. Køb en scanning hvis du bare må ha vished nu, alle er bekymrede men det vil være for dyrt at give alle ny gravide trygheds scanninger hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.