Nu vi er ved partierne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

lonemus

..flere af jer har skrevet i en anden debat, at I ikke ville have Helle Thorning ved magten.
Hvorfor??

Nu er jeg selv Venstre-kvinde, som jeg er fuldt ud tilfreds med. Men jeg er bare nysgerrig for at høre, hvorfor I ikke kan lide hende??

Jeg syntes hun virker så arrogant, desperat og ikke særlig voksen i sine udtalelser - forstået på den måde, at hun altid helst vil lave mudderkast, istedet for en føre en respektfuld debat.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Honningblomst

Tja, mon ikke det er fordi mange stemmer på personer og ikke partier....jeg er ligeglad med kransekagefiguren, det der er vigtigt og som burde være vigtigt er den politik som der føres....så jeg er ret så ligeglad...Anders Fogh ligner og opfører sig som en robot og jeg har tit tænkt på hvem der mon er indeni-griner- og sådan er der så meget med dem allesammen.
Så heldigt at det er partiet og ikke personen der skal styre landet.
Knus Eva...som stemmer på et parti jeg kan stå inde for, ud fra mine værdier og mit livssyn...og så er jeg ligeglad med alt andet...eller for klog til at gå op i hvordan den enkelte person er...bestem selv-griner

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

Tja, mon ikke det er fordi mange stemmer på personer og ikke partier....jeg er ligeglad med kransekagefiguren, det der er vigtigt og som burde være vigtigt er den politik som der føres....så jeg er ret så ligeglad...Anders Fogh ligner og opfører sig som en robot og jeg har tit tænkt på hvem der mon er indeni-griner- og sådan er der så meget med dem allesammen.
Så heldigt at det er partiet og ikke personen der skal styre landet.
Knus Eva...som stemmer på et parti jeg kan stå inde for, ud fra mine værdier og mit livssyn...og så er jeg ligeglad med alt andet...eller for klog til at gå op i hvordan den enkelte person er...bestem selv-griner

Hej søde, tak for dit indlæg, men jeg tror nu du misforstod mit spørgsmål .

Jeg stemmer absolut aldrig på kransekagefiguren, men på selve partiet
Men mit spørgsmål var blot, hvad dem der ikke ville have Helle ved magten - nogle vil måske gerne have partiet, bare ikke så længe hun er formand, syntes om hende siden de ikke kan lige hende?? Det syntes jeg flere har givet udtryk for herinde...!
Der må være noget ved hendes person, som gør de mener hun ikke er en værdig formand for partiet

Nu tænker jeg ikke på hvilket parti man stemmer på og hvorfor.

Lone

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Hej søde, tak for dit indlæg, men jeg tror nu du misforstod mit spørgsmål .

Jeg stemmer absolut aldrig på kransekagefiguren, men på selve partiet
Men mit spørgsmål var blot, hvad dem der ikke ville have Helle ved magten - nogle vil måske gerne have partiet, bare ikke så længe hun er formand, syntes om hende siden de ikke kan lige hende?? Det syntes jeg flere har givet udtryk for herinde...!
Der må være noget ved hendes person, som gør de mener hun ikke er en værdig formand for partiet

Nu tænker jeg ikke på hvilket parti man stemmer på og hvorfor.

Lone

Næ...jeg misforstod ikke...gav dig en forklaring...altså, der er mennesker der ser på personen og finder denne mere vigtig end feks du og jeg-smiler

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

Næ...jeg misforstod ikke...gav dig en forklaring...altså, der er mennesker der ser på personen og finder denne mere vigtig end feks du og jeg-smiler

Okay, men hvad er så DIN mening om hende??  Syntes du hun klarer opgaven godt som forman??

Anmeld

17. maj 2009

BinaMor

jeg sys også hun virker tvivlende og useriøs.. altså hun har svært ved at holde på sine meninger mm.. jeg vil ikke stemme på hende.

det må nu heller ikke være nemt at være hende med folk fulde af fordomme mod hende.. allerede den gang med hendes taske.. stakkels kvinde.. hun fandt hurtig ud af at pressen elsker kvinder i politik.

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

sabina22 skriver:

jeg sys også hun virker tvivlende og useriøs.. altså hun har svært ved at holde på sine meninger mm.. jeg vil ikke stemme på hende.

det må nu heller ikke være nemt at være hende med folk fulde af fordomme mod hende.. allerede den gang med hendes taske.. stakkels kvinde.. hun fandt hurtig ud af at pressen elsker kvinder i politik.

Åh ja, hendes taske, det havde jeg helt glemt Ja, pressen er altid sultne for en god historie

Tak for dit indlæg

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Okay, men hvad er så DIN mening om hende??  Syntes du hun klarer opgaven godt som forman??

Det har jeg ike taget stilling til og er faktisk heller ikke vigtigt for mig....lige meget hvem vi sætter i spidsen, så kan det kun blive bedre end det vi har nu,..smiler

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

Det har jeg ike taget stilling til og er faktisk heller ikke vigtigt for mig....lige meget hvem vi sætter i spidsen, så kan det kun blive bedre end det vi har nu,..smiler

Okay

Jeg kan kun sige, at  jeg er meget uenig med dig mht. hvem der skal sidde i spidsen - for det skal Venstre da selvfølgelig blive ved med
Men nu er det en helt anden snak.

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.