Hvad mangler du, far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Flødebollen

Kære far! (far, enlig, på barsel, papfar - whatever)

I forbindelse med et større projekt på Journalisthøjskolen er jeg i gang med at undersøge, om der er noget, jer fædre mangler.

Er der noget, du som far synes, der har været for lidt af, noget, som du mangler?

Hvad kunne du ønske, der var af tilbud/muligheder til dig som far?

Hvad interesserer dig som far? (Blødende brystvorter? fædres rettigheder? superliga-fodbold - whatever)

Skyd fra hjertet - alt muligt, I synes, der mangler i fædrenes verden!

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Mick

Nu ved jeg ikke om det er det her du tænker på, men når jeg læser din tråd og tænker over hvad jeg mangler eller måske misunder. Ja så er det min kæreste og hendes mødregruppe Hun har gået i to forskellige mødre grupper ( stoppede i den ene da to blev for meget at passe ) og når jeg ser alle de hygge stunder de har haft efter de er stoppede i mødre gruppen, kan jeg da godt blive lidt misundelig. SÅ jeg mangler sku nok lidt en fædre gruppe. Hvor nybagte fædre kan komme og ha deres lille pus med. Det kunne helt sikkert give rigtig meget. Og man kunne sikkert også udvikle nogle gode venskaber lige som min kæreste gør i hendes mødre gruppe. 

Men jeg tænker at grunden til at der ikke findes sådanne grupper ( eller så de ret hemmelige ) er vel at mænd og barsel stadig er lidt tabubelagt ved ikke om man kan kalde det. Men er da spændt på hvad min chef siger når jeg ber om at få 3 mdr barsels eller hvad jeg nu kan få når vi deler den. 

Igen jeg ved ikke om det var det du mente, men det er ihvertfald hvad jeg mangler ;-)

De bedste hilsner

Mick

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.