Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 13+6 idag ..
Blev indkaldt til JM d. 12.09 på Amager men de ringede så idag og sagde det var en fejl og har nu fået en tid d. 27.09 ude i Ishøj
Det er måske lidt sent, der vil jeg være 17+6
Hvad med jer, piger?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal til JM d. 12/9 der vil jeg være 18+1. Tror det er meget normalt
Jeg har været til JM første gang . Var jeg omkring uge 14-15 stykker .. Skal først igen i nov . Så tror det er forskelligt fra sted til sted
BabyWish2012 <3 skriver: Jeg er 13+6 idag .. Blev indkaldt til JM d. 12.09 på Amager men de ringede så idag og sagde det var en fejl og har nu fået en tid d. 27.09 ude i Ishøj Det er måske lidt sent, der vil jeg være 17+6 Hvad med jer, piger?
Hej
Jeg var til JM i sidste uge, hvor jeg var 15+4. Jeg tror, det er meget forskelligt fra sted til sted, men det lyder helt fint i mine ører Det er vist også lidt forskelligt, hvor mange besøg man får tilbudt.
/ Taco78
Jeg var til JM ugen efter NF scanning. Men fik en tid igen 14 dage efter pga svar på moderkagebiopsi.
Så var afsted igen i torsdags. 16+3 og har tid igen 14 dage efter MD scanning dvs d. 4/10 der må jeg så være 23+3.
Jeg skulle ha været til første jm besøg den 4/9
der sidder jeg "desværre" i Grækenland, så det blir den 18/9 i stedet for, på min fødselsdag der er jeg i 18 uge.
Håber alle jer, der har været afsted, har haft et godt besøg!
Jeg skal i morgen Er meget spændt på det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128