Til vi drager mod Paris og Disneyland.
Vi køre Fredag morgen kl. 06 for at mødes med mine forældre på motorvejen og så går turen eller mod syd i. Der er aftalt at vi køre ind for at krutte ungerne af og morfar kan få røget hver 2-3 time vi har ikke vildt travlt da vi ikke har bestilt hotel, og vi køre så langt som vi kan før ungerne ikke gider mere.
Til Nicklas (3år) har jeg lavet små overraskelser i form af hygge poser, pakker, og så har vi en masse film med.
Det er straks være med Naia (11 måneder) vi sætter vores gamle dvd til bilen til hende på bagnakkestøtte da hun lige er begynd at følge lidt med i tegnfilm, men det er jo begrænset hvad hun får ud af det, regner også med at noget af hendes legetøj bliver hænget op med elastik så hvis det falder på gulvet så kan vi få fat på det igen.
Men er der noget i ved er godt til børn i alderen 3år og 11 måneder eller kender nogle gode restepladser med gode legepladser så er jeg åben for forslag.
Vi har aftalt med Nicklas at han må vælge et nyt stykke legetøj når vi skal ind og handle lidt ved grænsen.
Anmeld