Så der kun 4 dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. august 2012

SaNiNa

Til vi drager mod Paris og Disneyland.

Vi køre Fredag morgen kl. 06 for at mødes med mine forældre på motorvejen og så går turen eller mod syd i. Der er aftalt at vi køre ind for at krutte ungerne af og morfar kan få røget hver 2-3 time vi har ikke vildt travlt da vi ikke har bestilt hotel, og vi køre så langt som vi kan før ungerne ikke gider mere.

Til Nicklas (3år) har jeg lavet små overraskelser i form af hygge poser, pakker, og så har vi en masse film med.

Det er straks være med Naia (11 måneder) vi sætter vores gamle dvd til bilen til hende på bagnakkestøtte da hun lige er begynd at følge lidt med i tegnfilm, men det er jo begrænset hvad hun får ud af det, regner også med at noget af hendes legetøj bliver hænget op med elastik så hvis det falder på gulvet så kan vi få fat på det igen.

Men er der noget i ved er godt til børn i alderen 3år og 11 måneder eller kender nogle gode restepladser med gode legepladser så er jeg åben for forslag.

Vi har aftalt med Nicklas at han må vælge et nyt stykke legetøj når vi skal ind og handle lidt ved grænsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Muffin_girl

SaNiNa skriver:

Vi køre Fredag morgen kl. 06 for at mødes med mine forældre på motorvejen og så går turen eller mod syd i. Der er aftalt at vi køre ind for at krutte ungerne af og morfar kan få røget hver 2-3 time vi har ikke vildt travlt da vi ikke har bestilt hotel, og vi køre så langt som vi kan før ungerne ikke gider mere.

Til Nicklas (3år) har jeg lavet små overraskelser i form af hygge poser, pakker, og så har vi en masse film med.

Det er straks være med Naia (11 måneder) vi sætter vores gamle dvd til bilen til hende på bagnakkestøtte da hun lige er begynd at følge lidt med i tegnfilm, men det er jo begrænset hvad hun får ud af det, regner også med at noget af hendes legetøj bliver hænget op med elastik så hvis det falder på gulvet så kan vi få fat på det igen.

Men er der noget i ved er godt til børn i alderen 3år og 11 måneder eller kender nogle gode restepladser med gode legepladser så er jeg åben for forslag.

Vi har aftalt med Nicklas at han må vælge et nyt stykke legetøj når vi skal ind og handle lidt ved grænsen.

Ejjj hvor snyd i skal derned.. Jeg elsker Disneyland !  

Hvor skal i så bo henne ? 

Anmeld

1. september 2012

foto på lærred

SaNiNa skriver:

Rigtig god ferie. Har desværre ingen råd ang. bilturen, da vi altid flyver når vi er afsted.

Hvis I tager afsted kl 06 om morgenen. Hvornår forventer I så at være i Paris?

Rigtig god ferie

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

søde collager på lærred, ugle-wallstickers og dåbsinvitationer.

Anmeld

13. september 2012

SaNiNa

AalborgPigen skriver:

Ejjj hvor snyd i skal derned.. Jeg elsker Disneyland !  

Hvor skal i så bo henne ? 

Vi boede på disney davy crockett ranch i deres nye plus hytter den der var nu ikke så meget ved dem for der vi kom derned skulle man betale for internet (hvilket vi fik oplyst at var med i + de puder til kaffemaskine kostede 1e selvom vi også fik afvide de var med i prisen)

Anmeld

13. september 2012

SaNiNa

foto på lærred skriver:

Rigtig god ferie. Har desværre ingen råd ang. bilturen, da vi altid flyver når vi er afsted.

Hvis I tager afsted kl 06 om morgenen. Hvornår forventer I så at være i Paris?

Rigtig god ferie

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

søde collager på lærred, ugle-wallstickers og dåbsinvitationer.

vi forventede at vi kunne være med et motorvejs hotel sidste på eftermiddagen, men da vi køret i kø næsten hele vejen fra lidt før hamburg og til langt efter bremen så var vi første fremme hvor vi skulle sove kl 22.30 lørdag formiddag hvade vi 200km til paris hvor vi skulle bo nogle dage og det tog kun 6 timer og 2 meget sure børn på bagsædet.

Vi holde 2 timer i kø ved et betalingsanlæg og så var der kø på motorvejen gemmen hele paris så i alt brugte vi 21½ time med 5 pauser af 30 min

Anmeld

14. september 2012

foto på lærred

SaNiNa skriver:

vi forventede at vi kunne være med et motorvejs hotel sidste på eftermiddagen, men da vi køret i kø næsten hele vejen fra lidt før hamburg og til langt efter bremen så var vi første fremme hvor vi skulle sove kl 22.30 lørdag formiddag hvade vi 200km til paris hvor vi skulle bo nogle dage og det tog kun 6 timer og 2 meget sure børn på bagsædet.

Vi holde 2 timer i kø ved et betalingsanlæg og så var der kø på motorvejen gemmen hele paris så i alt brugte vi 21½ time med 5 pauser af 30 min

Åh ja alt det kø

Mange tak fordi du skev tilbage.

Håber I havde en god ferie da I endelig nåede frem

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

15. september 2012

SaNiNa

foto på lærred skriver:

Åh ja alt det kø

Mange tak fordi du skev tilbage.

Håber I havde en god ferie da I endelig nåede frem

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Tak

Vi hvade en rigtig dejlig tur og der går ikke mange år før vi skal afsted igen Nicklas snakker om hver dag at nu skal vi snart af sted igen.

Næste gange vil vi nok bo på et af hotellerne oppe ved indgangen for at prøve dem

Anmeld

15. september 2012

Ina33

SaNiNa skriver:

Disneyland, det lyder hyggeligt - jeg har dog været der alt for mange gange, så nu må jeg snart prøve noget andet...

Må jeg spørge hvorfor i kører der ned?

Jeg har ingen idéer til underholdning til så lang en tur, jeg hader selv at køre bil, og det gør børnene også, så vi kører stort set aldrig længere end 30-50 km.

Anmeld

16. september 2012

SaNiNa

Ina33 skriver:

Disneyland, det lyder hyggeligt - jeg har dog været der alt for mange gange, så nu må jeg snart prøve noget andet...

Må jeg spørge hvorfor i kører der ned?

Jeg har ingen idéer til underholdning til så lang en tur, jeg hader selv at køre bil, og det gør børnene også, så vi kører stort set aldrig længere end 30-50 km.

Vi havde snakket om at flyve derned den det tille blive 3 gange så dyrt og så skulle vi bruge bilen for at komme ind til selve parken

Så det var jo også en grund, det var slet ikke noget problem at køre så langt med ungerne. Der var kun lige i to meget lange kør Naia var noget sur, men så hoppede jeg om bagi og hyggede med dem.

Anmeld

16. september 2012

Ina33

SaNiNa skriver:

Vi havde snakket om at flyve derned den det tille blive 3 gange så dyrt og så skulle vi bruge bilen for at komme ind til selve parken

Så det var jo også en grund, det var slet ikke noget problem at køre så langt med ungerne. Der var kun lige i to meget lange kør Naia var noget sur, men så hoppede jeg om bagi og hyggede med dem.

Okay, ja så kan jeg godt forstå i kører.

Alle de gange vi har været der nede, har det bare altid været ca. samme pris at flyve, som at køre (vi er også 4 pers.) - men måske bruger vi mere benzin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.