Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L83 skriver: Er jeg den eneste der ikke har fået indkladelse til nakkefold scaning er 11+4 Idag
Er jeg den eneste der ikke har fået indkladelse til nakkefold scaning er 11+4 Idag
jeg har været afsted til nf. Syns da du skal prøve at ringe til dit fødested og hører hvad der sker så du ik kommer for langt hen.
livhemdrup skriver: jeg har været afsted til nf. Syns da du skal prøve at ringe til dit fødested og hører hvad der sker så du ik kommer for langt hen.
L83 skriver: Jeg har ringet og hørt dem ad de sendte brevet i fredags. Så det kommer nok imorgen . Jeg os bange for at jeg kommer til at være for langt henne for henne for efter min egen beregning skulle jeg være 12+ 3 Idag , men pga 2 scaninger blev jeg sat en lille uge tilbage. Men den sidste scanning som jeg fik i torsdags passede præcis med min egen beregning. Men hun ville ikke rykke den nye dato. Så er sku lidt bange for at komme for sent der op
Jeg har ringet og hørt dem ad de sendte brevet i fredags. Så det kommer nok imorgen . Jeg os bange for at jeg kommer til at være for langt henne for henne for efter min egen beregning skulle jeg være 12+ 3 Idag , men pga 2 scaninger blev jeg sat en lille uge tilbage. Men den sidste scanning som jeg fik i torsdags passede præcis med min egen beregning. Men hun ville ikke rykke den nye dato. Så er sku lidt bange for at komme for sent der op
Du skal blot ha været afsted inden 14+ noget mener jeg. Har du fået taget blodprøverne dertil?
livhemdrup skriver: Du skal blot ha været afsted inden 14+ noget mener jeg. Har du fået taget blodprøverne dertil?
Jeg fik først brev i torsdags, hvor jeg var 11+6. Og kunne se brevet var sendt mandag. Så det kan godt komme lidt sent, det afhænger af hvornår din læge har meldt det, og det gør han først når du har været dernede til første lægebesøg...
Palaja skriver: Jeg fik først brev i torsdags, hvor jeg var 11+6. Og kunne se brevet var sendt mandag. Så det kan godt komme lidt sent, det afhænger af hvornår din læge har meldt det, og det gør han først når du har været dernede til første lægebesøg...
L83 skriver: Fik brevet Idag :-D skal derhen på tirsdag , glæder min sådan
Fik brevet Idag :-D skal derhen på tirsdag , glæder min sådan
Det kan jeg godt forstå, er også en dejlig oplevelse. Jeg har været afsted i dag
Palaja skriver: Det kan jeg godt forstå, er også en dejlig oplevelse. Jeg har været afsted i dag
L83 skriver: Hvordan gik det ? Og passer din termin ?
Hvordan gik det ? Og passer din termin ?
Det gik rigtigt godt. Terminen passer, blev rykket en dag frem. Og var lettet over at der kun var en Har simpelthen drømt og drømt at der var to, som jeg glemte i Bilka og det var en værre historie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128