hvor skal baby sove??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Moar2012

altså hvis man kun har en tremmeseng?? den er da alt for stor til en lille baby eller hvordan??

hvordan gør i så den føles mindre indeni??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

henh01

Du kan enten bruge liften eller købe en tremmesengs formindsker. Det er som en sengerand bare tykkere

Anmeld

27. august 2012

Moar2012

henh01 skriver:

Du kan enten bruge liften eller købe en tremmesengs formindsker. Det er som en sengerand bare tykkere

har overvejet det med liften men tænkte bare at den ligger baby i det meste af dagen så kunne det måske være rart at det føles anderledes når det var til natten...

Anmeld

27. august 2012

MissTas

Moar2012 skriver:

altså hvis man kun har en tremmeseng?? den er da alt for stor til en lille baby eller hvordan??

har i prøvet om han/hun gerne bare vil ligge i tremmesengen..?

her hadede Annastacia liften fordi hun er en mosle-røv og derfor stødte hun ltid ind i siderne på liften og det irriterede hende, så hun elskede at der var meget plads og har sovet direkte i tremmesengen fra hun var 7 uger gammel.. dog med en alm sengerend omkring og så en masse bamser hun elsker sin store tremmeseng er i dag 6 mrd.

Anmeld

27. august 2012

Tona

Moar2012 skriver:

Amanda sov i tremmesengen fra dag 1 og har altid elsket den

Anmeld

27. august 2012

Benjamins'mor

Benjamin sov i liften i tremmesengen.

Anmeld

27. august 2012

Giraffen

gik hurtigt over til tremmeseng og i stearten lå Nina på tværs af sengen og med en stoor ammepude omkring 

Det synes jeg fungerede rigtig godt

Vi havde også vugge, men den knirkede og knagede og stod inde ved os og vi var nødt til at rykke hende ind på eget værelse ellers sov jeg slet ikke

Hov ja og så startede vi med at vende hende - men stadig med ammepuden - da hun blev større - og nu ligger hun bare i sengen (hun er 5 måneder nu)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2012

Moar2012

Giraffen skriver:

gik hurtigt over til tremmeseng og i stearten lå Nina på tværs af sengen og med en stoor ammepude omkring 

Det synes jeg fungerede rigtig godt

Vi havde også vugge, men den knirkede og knagede og stod inde ved os og vi var nødt til at rykke hende ind på eget værelse ellers sov jeg slet ikke

Hov ja og så startede vi med at vende hende - men stadig med ammepuden - da hun blev større - og nu ligger hun bare i sengen (hun er 5 måneder nu)

det var smart:-)
tror vi prøver at ligge lillemanden direkte i tremmesengen og så med ammepuden rundt om:-)

Anmeld

27. august 2012

Masig

Moar2012 skriver:

Vores lå i sin tremmeseng fra han var ca en uge gammel.... I starten lagde jeg ammepuden rundt om ham så det føltes mindre, men efter nogle få uger fjernede jeg den. Han bliver 6 uger på onsdag og ligger uden noget i sengen andet end en tynd sengerand og det går rigtig fint.... Vi har så pillet den ene side af og stillet den op ad min seng så det virker som om han ligger i forlængelse af min seng du ved... Det er der ingen problemer med, han sover rigtig fint hele natten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.