Sidestik??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.350 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

marmik

Jeg er gravid i uge 35 med mit andet barn. Min graviditet denne gang har været ganske forfærdelig Først var jeg ramt af en invaliderende kvalme, da den endelig stoppede fik jeg konstateret bækkenløsning, og så stødte der da også lige en fæl hovedpine til... Så det har sgu en imellem været lidt svært at holde humøret oppe. Nu er jeg så begyndt at få en slags sidestik, det kommer i højre side engang imellem, og det gør simpelthen så ondt at jeg ik kan gå eller noget. Nogle gange går det i sig selv efter et par timer, men nogle gange varer det flere dage, hvor jeg bare ik kan noget. Jeg går ud fra det ik er ligamentsmerter, da det jo først er kommet meget sent i graviditeten(uge 33)
Er der nogen der har oplevet det samme?? Det kan føles lidt som om baby ligger på et eller andet, en nerve el lign.
Knus til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg  oplever det samme ind imellem. Typisk hvis jeg går for stærkt (og løbe det kan jeg slet ikke)

Spurgte min jordemoder om det. Og hun sagde bare at så måtte jeg gå lidt langsommere.... hehe. Så det er ikke noget alvorligt. Vist meget normalt.

Tror desværre ikke man kan gøre så meget ved det, andet end at holde ud

Medmindre der er andre der har nogle ideer selvfølgelig.

Anmeld

17. maj 2009

SaNiNa

Det kan godt være ligamentsmerter, jeg fik dem for længe side og jeg er i uge 38 nu...

men det kan osse være den lille der presser numsen udad for jeg har osse en følelse af at have sidestik og det er barnet som presser numsen ud af.

Anmeld

18. maj 2009

marmik

Tak for jeres svar... Så blev jeg da lidt klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.