Småfolk lagersalg - dagens fangst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.633 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Ka+Ma=Be

Hej de damer 

Jeg var til Småfolk lagersalg i dag, og bliver altså liiiige nødt til at vise jer alle de fine nye ting Benjamin har fået! PIV billigt. Fik 11 dele for 1300 kr 

4 heldragter
2 bluser
1 strik
1 sæt sengetøj junior
1 par strømpebukser (feeejlkøb, troede det var strømper .)
1 flyverdragt
1 kjole til moar!

Hvis nogle skulle være interesserede, er der lagersalg igen fra torsdag til søndag i næste uge i Holbæk!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

sabrina89

Hvor er det bare super fint (og MEGET billigt, ihh lige i dette sekund er jeg meget træt af at være placeret på fyn )

Men min veninde skal derover, så har fået hende til at kigge lidt for mig

Kan du huske hvad sengetøj og body ca koster?

Anmeld

26. august 2012

Ka+Ma=Be

sabrina89 skriver:

Hvor er det bare super fint (og MEGET billigt, ihh lige i dette sekund er jeg meget træt af at være placeret på fyn )

Men min veninde skal derover, så har fået hende til at kigge lidt for mig

Kan du huske hvad sengetøj og body ca koster?

Hehe det kan jeg godt forstå! Det er jo billigere end billigt Eller, man får da i hvert fald meget fint for pengene! Min veninde "kom til" at bruge 3000 kr Hun var ikke helt stolt hehe. Men til gengæld fik hun virkelig meget tøj til begge hendes børn.

Sengetøj kostede 125 kr for baby 150 for junior og mener det var 200 for voksen.

Bodyer mener jeg kostede 80 kr (hvad jeg lige husker, det var nemlig ikke noget jeg selv købte)

Anmeld

26. august 2012

sabrina89

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå! Det er jo billigere end billigt Eller, man får da i hvert fald meget fint for pengene! Min veninde "kom til" at bruge 3000 kr Hun var ikke helt stolt hehe. Men til gengæld fik hun virkelig meget tøj til begge hendes børn.

Sengetøj kostede 125 kr for baby 150 for junior og mener det var 200 for voksen.

Bodyer mener jeg kostede 80 kr (hvad jeg lige husker, det var nemlig ikke noget jeg selv købte)

Det er godt nok også billigt, tror lige min veninde skal ha en sjat penge med

Det er lidt som om at man ikke tænker på pris (først når man står ved kassen og et 4 cifret beløb bliver sagt &nbsp

Anmeld

26. august 2012

Ka+Ma=Be

sabrina89 skriver:

Det er godt nok også billigt, tror lige min veninde skal ha en sjat penge med

Det er lidt som om at man ikke tænker på pris (først når man står ved kassen og et 4 cifret beløb bliver sagt &nbsp

Hehe ja man går måske lidt amok Sorterede dog næsten halvdelen fra  Så lidt fornuftig var jeg da

Anmeld

1. september 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Hej de damer 

Jeg var til Småfolk lagersalg i dag, og bliver altså liiiige nødt til at vise jer alle de fine nye ting Benjamin har fået! PIV billigt. Fik 11 dele for 1300 kr 

4 heldragter
2 bluser
1 strik
1 sæt sengetøj junior
1 flyverdragt
1 kjole til moar!

Hvis nogle skulle være interesserede, er der lagersalg igen fra torsdag til søndag i næste uge i Holbæk!

ihh hvor er det lækkert altså  er virkelig misundelig

ihh hvorfor ikke lagersalg i Jylland

Anmeld

1. september 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Hej de damer 

4 heldragter
2 bluser
1 strik
1 sæt sengetøj junior
1 flyverdragt
1 kjole til moar!

Eeeej nej nej, det var fanden fløjtemig billigt!! LÆKRE ting, elsker småfolk! Holbæk det er sku bare lige en tand for langt væk!

Benjamin blir så hot! Er vildt med flyverdragten!!

Anmeld

2. september 2012

maryjane

Årh!!!!! Snyd 

Anmeld

3. september 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ihh hvor er det lækkert altså  er virkelig misundelig

ihh hvorfor ikke lagersalg i Jylland

Ja det er da lidt ærgerligt at der ikke foregår mere i Jylland!

Anmeld

3. september 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Eeeej nej nej, det var fanden fløjtemig billigt!! LÆKRE ting, elsker småfolk! Holbæk det er sku bare lige en tand for langt væk!

Benjamin blir så hot! Er vildt med flyverdragten!!

Haha hvor er du sød!

Ja jeg var også ret glad for at få fingre i flyverdragten - sparede da lige 650 kr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.