av i ryggen ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Schonert

nu har det snart stået på i en uge, hvor jeg har ondt ryggen og vider ned i mine ben. jeg kan hverken slå op, ligge ned eller side, lige meget hvad jeg laver gør det ondt, VIRKLIG ondt. Her i weekenden har jeg ikke kunne tag mig af min søn fordi jeg har så ondt, så tak til kæresten og restem a familie. Vi er taget ind til mor så kan hun hjælpe når hun ikke er på arbjede. 

er der nogen der ude der har nogen ideer til hvad kan hjælpe, er villig til alt. Er foresten 35+2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Jannicks.mor

Jeg havde døjet en del med mit bækken (så meget jeg overvejede at blive sygemeldt - og dét havde jeg bare ikke lyst til!) og prøvede en kiropraktor og det kan helt sikkert anbefales - det hjalp efter 1. behandling. Har efterfølgende 2 behandlinger. :-)

Anmeld

26. august 2012

Schonert

Jannicks.mor skriver:

Jeg havde døjet en del med mit bækken (så meget jeg overvejede at blive sygemeldt - og dét havde jeg bare ikke lyst til!) og prøvede en kiropraktor og det kan helt sikkert anbefales - det hjalp efter 1. behandling. Har efterfølgende 2 behandlinger. :-)

jeg er sygmeldt begrund a det men det bare blevet slemmer jo længer jeg kommer på terminen, 

trorde ikke man måtte tag til kiropraktor når man var gravid  , men det må jegheller prøve få kan snart ikke holde det her ud mere :/ 

Anmeld

27. august 2012

Tona

Schonert skriver:

nu har det snart stået på i en uge, hvor jeg har ondt ryggen og vider ned i mine ben. jeg kan hverken slå op, ligge ned eller side, lige meget hvad jeg laver gør det ondt, VIRKLIG ondt. Her i weekenden har jeg ikke kunne tag mig af min søn fordi jeg har så ondt, så tak til kæresten og restem a familie. Vi er taget ind til mor så kan hun hjælpe når hun ikke er på arbjede. 

er der nogen der ude der har nogen ideer til hvad kan hjælpe, er villig til alt. Er foresten 35+2.

Har du bækkenløsning? For så kan det være det der er galt, det kan godt trække ned i benene.

Det kan også være ryggen som er overbelastet pga den ekstra vægt. Det oplevede jeg selv. Men man bør lige vende med sin læge at det trækker ned i benene, især hvis det fortsætter efter fødslen (ikke fordi det er noget farligt altså, men det skal måske behandles med træning eller andet).

Anmeld

27. august 2012

Tulle28

Jeg har lige været til akupunktur ifm igangsættelse, og det tog smerterne og trætheden i lænden, som jeg ellers har døjet med siden omkring uge 20! Så det vil jeg da klart anbefale - er selv lidt ked af at jeg ikke vidste det noget før

Anmeld

27. august 2012

Schonert

Amandas-mor skriver:

Har du bækkenløsning? For så kan det være det der er galt, det kan godt trække ned i benene.

Det kan også være ryggen som er overbelastet pga den ekstra vægt. Det oplevede jeg selv. Men man bør lige vende med sin læge at det trækker ned i benene, især hvis det fortsætter efter fødslen (ikke fordi det er noget farligt altså, men det skal måske behandles med træning eller andet).

jeg har ikke bækkenløsning, af jeg ved af :/ - ved igengang hva det er 

jeg ville kontakte lægen og høre hvad hun har at sige. 

Anmeld

27. august 2012

Schonert

Tulle28 skriver:

Jeg har lige været til akupunktur ifm igangsættelse, og det tog smerterne og trætheden i lænden, som jeg ellers har døjet med siden omkring uge 20! Så det vil jeg da klart anbefale - er selv lidt ked af at jeg ikke vidste det noget før

Okay - hvad koster sådan noget, hvis jeg må spøger dumt 

Anmeld

27. august 2012

Tulle28

Schonert skriver:

Okay - hvad koster sådan noget, hvis jeg må spøger dumt 

Jeg gav 500,- og hvis du er medlem af Danmark, får du noget retur - 110,- er det vist for akupunktur. Hende der gav mig det er også jordemoder, så derfor faldt det ind under en jordemoderkonsultation, og der får man 300,- tilbage.

Jeg havde slet ikke regnet med at det ville gøre noget for min ryg, så var virkelig overrasket. Men har efterfølgende læst om flere der har fået akupunktur ifm smerter og bækkenløsning under graviditeten.

Nu er du jo også tæt på termin, så måske kunne det gavne dig at få akupunktur mhb på fødslen? Hvis man ellers tror på den slags, så siges det at de kan sætte nåle der styrker kroppen og modner den til fødslen og at komme sig nemmere bagefter. Det var min egen jordemoder der anbefalede det (som ellers ikke lader til at være særlig fodformet;-))

Anmeld

27. august 2012

Jannicks.mor

Rådførte mig hos lægen, som ikke kunne se noget problem i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.