Nervøs for i morgen terminscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2012

th

puha....

er lige ved at kaste op, skal til terminscanning i morgen kl. 10.30 og jeg har det vildt dårligt....

hvor jeg da håber at de kan se et hjerte, men det tror jeg ikke, da jeg kun tror jeg er i uge ca 5+ og har læst man først kan se det fra uge 6.

jer der har prøvet det, hvor langt var I og kunne i se hjerte???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

th

Slet ingen der vil svare?

Anmeld

26. august 2012

th

Slet ingen der vil svare?

Anmeld

26. august 2012

MorDk

Jeg var til en scanning hvor man ikkke ku se hjerteblink. Var i uge 5+ og mener først man rigtig kan se hjerteblink fra 7+

Men de kan se om der er gang i noget i livmoderen ihvertfald.

Krydser fingre for dig

Anmeld

26. august 2012

th

MorDk skriver:

EFøJeg var til en scanning hvor man ikkke ku se hjerteblink. Var i uge 5+ og mener først man rigtig kan se hjerteblink fra 7+

Men de kan se om der er gang i noget i livmoderen ihvertfald.

Krydser fingre for dig

Tak. For svar glæder mig. Håber da virkelig der er noget for sikke en kvalme jeg har haft denne gang sidst jeg var gravid havde jeg det godt minus 14 dage.

Anmeld

26. august 2012

Camillos

th skriver:

puha....

er lige ved at kaste op, skal til terminscanning i morgen kl. 10.30 og jeg har det vildt dårligt....

hvor jeg da håber at de kan se et hjerte, men det tror jeg ikke, da jeg kun tror jeg er i uge ca 5+ og har læst man først kan se det fra uge 6.

jer der har prøvet det, hvor langt var I og kunne i se hjerte???

5+6 kunne man se hjerteblink hos mig

Anmeld

27. august 2012

th

Camillos skriver:

5+6 kunne man se hjerteblink hos mig

tak. scanningen viste desværre ikke noget andet en blommesæk på 3 mm, så de mente jeg kun var 4+ og skal komme igen om 14 dage.

Anmeld

28. august 2012

Camillos

th skriver:

tak. scanningen viste desværre ikke noget andet en blommesæk på 3 mm, så de mente jeg kun var 4+ og skal komme igen om 14 dage.

okay det jeg ked af at hører

Anmeld

8. september 2012

th

Camillos skriver:

okay det jeg ked af at hører

så venter jeg spændt igen, skalafsted mandag kl. 14.05 kan slet ikke vente håber der er et lille blink

Anmeld

8. september 2012

TeamRocket

th skriver:

så venter jeg spændt igen, skalafsted mandag kl. 14.05 kan slet ikke vente håber der er et lille blink

Krydser fingre for jer :-) hihi. Skal selv til scanning mandag. Synes weekenden er laaaaang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.