Kan det være mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg vil høre, om nogen af jer har prøvet at have mens, hvor der sket ikke er kommet noget frisk blod? Har i 6 dage haft brunligt udflåd, ikke sådan jeg har skulle bruge bind, da der kun er noget når jeg er på toilettet. Der har et par gange været en smule mørkere, med lidt "klumper" i. Men der har ikke været noget frisk blod. Er der nogle der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

M&N

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg vil høre, om nogen af jer har prøvet at have mens, hvor der sket ikke er kommet noget frisk blod? Har i 6 dage haft brunligt udflåd, ikke sådan jeg har skulle bruge bind, da der kun er noget når jeg er på toilettet. Der har et par gange været en smule mørkere, med lidt "klumper" i. Men der har ikke været noget frisk blod. Er der nogle der har prøvet det?

Har kun prøvet at få mørkt gammelt blod som menstruation, da jeg kom til at glemme nogle p-piller og så får en "fremtvunget" menstruation.

Nu ved jeg ikke om du er på p-piller, men det er det eneste jeg har prøvet, så er nok ikke til megen hjælp..

Håber du får lidt flere svar!

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Har kun prøvet at få mørkt gammelt blod som menstruation, da jeg kom til at glemme nogle p-piller og så får en "fremtvunget" menstruation.

Nu ved jeg ikke om du er på p-piller, men det er det eneste jeg har prøvet, så er nok ikke til megen hjælp..

Håber du får lidt flere svar!

Tak for dit svar

Nej er ikke på p-piller, så det kan ikke være derfor

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har også prøvet at ha sådan noget brunligt udflåd i en dag eller to.. Er heller ikke på p-piller. Men det er vist meget normalt.. Har snakket med flere veninder om det, som os har haft det.

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg har også prøvet at ha sådan noget brunligt udflåd i en dag eller to.. Er heller ikke på p-piller. Men det er vist meget normalt.. Har snakket med flere veninder om det, som os har haft det.

Okay, tak for dit svar var det også lige op til mens? Er gået 5 dage over tid, og har kun meget lidt brunligt udflåd.

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Okay, tak for dit svar var det også lige op til mens? Er gået 5 dage over tid, og har kun meget lidt brunligt udflåd.

Nej, det var vist noget tid efter mens..

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Nej, det var vist noget tid efter mens..

Nå okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.