Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heej Baby.dk Vi står og skal flytte og derfor er vi kommet dertil at vi ikke gider og have alt storm tøj med som han er vokset ud af, så derfor sælger jeg ud af det, til billige penge. der er fra 50 til str 80 + overtøj som flyverdragt, vinterjakke køredragt og sove jakke og termo sæt. og det er blandet mærker og smart tøj
der er også 2 lege tæppe + tigerdyr bamse + peterplys sække stol Nyt(husk det ikke mærket der gør dem smart, det er selve tøjet) SKRIV endelig så sender jeg alle de billeder i lyster til. HJÆLP mig med at komme af med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Storms-Mor skriver: heej Baby.dk Vi står og skal flytte og derfor er vi kommet dertil at vi ikke gider og have alt storm tøj med som han er vokset ud af, så derfor sælger jeg ud af det, til billige penge. der er fra 50 til str 80 + overtøj som flyverdragt, vinterjakke køredragt og sove jakke og termo sæt. og det er blandet mærker og smart tøj der er også 2 lege tæppe + tigerdyr bamse + peterplys sække stol Nyt(husk det ikke mærket der gør dem smart, det er selve tøjet) SKRIV endelig så sender jeg alle de billeder i lyster til. HJÆLP mig med at komme af med det
Yurie skriver: hej har du noget med tigerdyr? hvad skal du have tigerdyrbamsen og sækkestolen?
hej har du noget med tigerdyr? hvad skal du have tigerdyrbamsen og sækkestolen?
Valle81 skriver: Bukser i str 80 har du det
Bukser i str 80 har du det
Storms-Mor skriver: kigger lige hvad jeg har tilbage
kigger lige hvad jeg har tilbage
Valle81 skriver: Fedt, smid endelig billede ind
Fedt, smid endelig billede ind
Storms-Mor skriver: desværre - har ikke flere bukser i 80men har flyverdragt (som ny) køredragt + kørejakke. og termosæt i 80 .. og så lidt overdels tøjellers er resten solgt af alm tøj i 80
desværre - har ikke flere bukser i 80men har flyverdragt (som ny) køredragt + kørejakke. og termosæt i 80 .. og så lidt overdels tøjellers er resten solgt af alm tøj i 80
Valle81 skriver: Øv, mangler kun bukserMen du må gerne lægge billeder ind af overdele, kunne jo blive blive fristet
Øv, mangler kun bukserMen du må gerne lægge billeder ind af overdele, kunne jo blive blive fristet
Storms-Mor skriver: hejsa jeg har en del tøj med tigerdyret på et fleecetæppe hvor de er "baby'er"jamen byd ..
hejsa jeg har en del tøj med tigerdyret på et fleecetæppe hvor de er "baby'er"jamen byd ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128