er det bare mig, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. august 2012

10aps

jeg er simpelhen så træt af at alle skal snakke baby med mig, det er det eneste de kan snakke om, ikke andet. og det er self. sødt og dejligt at folk er interesserede meeeeen, jeg er altså også til!!  

men hvordan siger man det lige til folk ? for det stresser mig lidt når jeg også har 300 andre ting at tænke på!

go' aften der ude.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Camilla30

10aps skriver:

jeg er simpelhen så træt af at alle skal snakke baby med mig, det er det eneste de kan snakke om, ikke andet. og det er self. sødt og dejligt at folk er interesserede meeeeen, jeg er altså også til!!  

men hvordan siger man det lige til folk ? for det stresser mig lidt når jeg også har 300 andre ting at tænke på!

go' aften der ude.  

Jeg tror jeg ved nøjagtig hvad du mener og kender den der følelse!

Da jeg for nylig kom tilbage på job efter 14 dages ferie sagde ALLE noget i retning af: "Hej Tykke", "Nøj der er sket noget hva'?" ikke en eneste sagde velkommen tilbage eller spurgte om jeg havde haft en god ferie... maven og graviditeten overtog fuldstændig fokus.. og sådan synes jeg faktisk det er hele tiden lide nu uanset hvem jeg er sammen med,  - om det er en ældre dame i supermarkedet, min mor, mine venner eller hvem ellers jeg er sammen med, så er graviditeten et lidt påtvunget samtaleemne selvom jeg ikke selv lægger op til at snakke om det - jeg vil jo for pokker bare gerne snakke om alt det vi plejer at snakke om

MEN det ER jo dejligt at folk interesserer sig og går op i det, det bliver bare let liiiidt for meget af det gode.

God søndag til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.