Så fik jeg født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

pusling30

GryDia skriver:

Orker ikke skrive det vilde lige nu, men fødte fredag morgen 05.25 en dreng på 2262 og 46 cm, født i uge 34+6.

Der kommer nok en del spørgsmål fra mig når vi får lov at komme hjem

Kunne godt tænke mig at vide hvilken str i bruger til jeres da de var 46 cm?

Tillykke med sønnen.
Mit 3 barn var født væksthæmmet og vejede kun 1800 gr og var 40 cm så min familie købte tøj i forretninger med præmaturestr!!! den mindste str jeg kunne få var str 42...  og det var for stort til ham..
Knus Anja...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

SpunkenJo

Hej og tillykke

Jeg forstår godt du ikke orker at skrive det vilde.... Det gjorde jeg heller ikke selv.

Går udfra den lille er i cpap? Men det kan ikke vare længe, før det bliver pillet fra ham

Carl var 1700 gram og 41,5 cm. Fik først sit eget tøj på, da han var 2 kg og 45 cm.

Han brugte tøj fra hjemmesiden unik-kids.dk Og ellers kan man med fordel købe baby-born dukketøj... (lyder skørt...) men det kan de passe de små størrelser.

Han bruger idag str. 44-50 og er 47 cm samt 2650 kg. Der går nogle uger før han kun bruger str. 50, og yderligere måned(er) før han kan fylde en str. 56 ud!!!!

Så køb en "masse" i str. 50, som du kan smøge op, og lidt i str. 44.

Glæder mig til at høre mere om jer, og se evt. billeder af guldklumpen.

Knus Jo
-som har tænkt på dig

Anmeld

17. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

stort tillykke med den lille prins....
håber alt er gået godt....
min dreng var 49 og vi brugte str 50 og det var alt for stort... men de vokser jo sindsygt hurtigt...

Anmeld

17. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Pusling30 skriver:

Tillykke med sønnen.
Mit 3 barn var født væksthæmmet og vejede kun 1800 gr og var 40 cm så min familie købte tøj i forretninger med præmaturestr!!! den mindste str jeg kunne få var str 42...  og det var for stort til ham..
Knus Anja...

hvor er han skøn....

Anmeld

17. maj 2009

Marcus´s mor

TILLYKKE 

Heldige dig, gik fødslen godt? Er RET misundelig på dig, jeg har 90 dage endnu.. Kan slet ikke vente til det bliver min tur..!

Anne-Mete

Anmeld

17. maj 2009

Marcus´s mor

Hor er han abre SKØN på billederne  bliver helt blød i knæerne...

Anmeld

17. maj 2009

pusling30

karina22 skriver:

hvor er han skøn....

Mange tak, han er snart 2 år og har indhentet vægten, men højden halter efter, han bruger kun str 80..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2009

DK

Hej

Vil bare lige sige TILLYKKE!!! Hvor dejligt for jer at det hele gik godt, trods lidt tidligt!

NYD DET NYD DET!!. Det helt spæde går så hurtigt væk! Altså, den første tid er så fantastisk! Tillykke igen igen!

Knus Ditte

Anmeld

18. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Pusling30 skriver:

Mange tak, han er snart 2 år og har indhentet vægten, men højden halter efter, han bruger kun str 80..

han er stadigvæk skøn
str 80, hold da op, min er 11 mdr og bruger str 80-86..., men han er også en basse... hi hi..

Anmeld

18. maj 2009

pusling30

karina22 skriver:

han er stadigvæk skøn
str 80, hold da op, min er 11 mdr og bruger str 80-86..., men han er også en basse... hi hi..

Ja det må være en ordenlig basse du har..
Lukas er født til tiden, men meget lille pga blodpropper i moderkagen og stress fra mig, så han fik ikke nok næring. Men han er en sund og rask livlig skøn dreng, og højden vil han indhente løbet af de første 5 leveår!
 Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.