hvad kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Princesspigen

jeg er 33+2 i min første graviditet..

jeg har her til formiddag oplevet lidt mørk udflåd, jeg kunne ikke rigtigt se om det var "gammel" blod eller om det var mørk udflåd..  

det var der kun et par timer og er væk igen..

den lille tumler rundt i maven som h*n plejer, og selv er jeg bortset fra lidt ømhed i ryg, lænd og underlig/mave/hofte-området, egentlig ret okay..  har jo heller ikke en kæmpe mave at slås med  

men tænker om det måske kan være lidt tegn på slimproppen er ved at forsvinde meget langsomt eller hvad det mon kan være ?

har i et bud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Princesspigen

ingen ?

Anmeld

26. august 2012

marius' mor

Jeg tænker at det kan være et mindre blodkar der er sprunget i livmodermunden, men at det ikke behøver at betyde noget med mindre det sker igen...

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

marius' mor skriver:

Jeg tænker at det kan være et mindre blodkar der er sprunget i livmodermunden, men at det ikke behøver at betyde noget med mindre det sker igen...

super mange tak for dit svar

der har hellere ikke været mere end det alm udflåd jeg desværre har haft hele min graviditet, siden i formiddags..

det var kun lidt mørkt i formiddags 1-2 timer og det var det..  

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka sagtens være slimproppen. Den ka jo gå flere gange i løbet af graviditeten. Ka også bare være lidt blod fra en lille rift eller noget. Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Ka sagtens være slimproppen. Den ka jo gå flere gange i løbet af graviditeten. Ka også bare være lidt blod fra en lille rift eller noget. Vh stine

tak for dit svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.