Pletbløder før til for 2. mdr i træk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

ja det gør jeg...

sidste mdr begyndte jeg at pletbløde (frisk blod når jeg var ude og tisse (på papiret) ) og nu er jeg begyndt på det idag igen.. skal "først have mens om 3 dage" er der nogle der har oplevet dette før??? blodet sætter sig ikke i trusserne, men er på papiret når jeg har tisset... det er forskelligt om det er "gammelt blod" eller helt friskt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Anonym trådstarter

slet ingen? 

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

ja det gør jeg...

sidste mdr begyndte jeg at pletbløde (frisk blod når jeg var ude og tisse (på papiret) ) og nu er jeg begyndt på det idag igen.. skal "først have mens om 3 dage" er der nogle der har oplevet dette før??? blodet sætter sig ikke i trusserne, men er på papiret når jeg har tisset... det er forskelligt om det er "gammelt blod" eller helt friskt..

Prøver du at blive gravid ? 

Tager du din prævention til tiden ? 

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Prøver du at blive gravid ? 

Tager du din prævention til tiden ? 

har ingen partner så bruger heller ikke noget... men har en mens kallender på min telefon og sidste mdr pletblødte jeg nogle dage inden før den rigtige mens kom.. og nu er det begyndt igen

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

har ingen partner så bruger heller ikke noget... men har en mens kallender på min telefon og sidste mdr pletblødte jeg nogle dage inden før den rigtige mens kom.. og nu er det begyndt igen

Så syntes jeg du skal ringe til lægen og høre ad .. Det virker som om der er lidt kuk i dit system ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.