Andre end mig der kæmper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Nu ved jeg godt der kommer en masse kirtek.

Men er der andre end mig der kæmper med at stoppe med at ryge? Jeg er 13+3 og ved godt at jeg skal stoppe og kæmper en kamp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Hej piger..

Men er der andre end mig der kæmper med at stoppe med at ryge? Jeg er 13+3 og ved godt at jeg skal stoppe og kæmper en kamp

Jeg syntes da det er positivt at du gør et forsøg! Håber inderligt for dig og dit barn, at du for stoppet med at ryge 

Anmeld

26. august 2012

TeamRocket

Det kan vist ikke helt sammenlignes men alligevel, opdagede først i uge 13 at jeg var gravid- og der røg jeg nok en 20 pak om ugen. Stoppede self da det gik op for mig at vi skulle ha en baby mere. Jeg synes egentlig ikke det var så svært igen at holde op- fik den værste dårlige samvittighed når jeg overvejede at ta en smøg fordi det jo skader babyen. Der er intet som lidt dårlig samvittigheds motivation

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Jeg syntes da det er positivt at du gør et forsøg! Håber inderligt for dig og dit barn, at du for stoppet med at ryge 

det gør jeg også selv har ringede mange gange og rykkede for et rygestopkursus jeg er tilmeldt og der sker bare ikke en fis 

Anmeld

26. august 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hej piger..

HVOR ER DET GODT AT DU KÆMPER MED AT STOPPE!!!

Alle der er stoppet med at ryge, ved hvor svært det er.. Men det skal nok lykkedes, hvis du virkelig vil, og selvfølgelig vil du det, for det lille liv i maven!!

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

HVOR ER DET GODT AT DU KÆMPER MED AT STOPPE!!!

Alle der er stoppet med at ryge, ved hvor svært det er.. Men det skal nok lykkedes, hvis du virkelig vil, og selvfølgelig vil du det, for det lille liv i maven!!

Tak og ja jeg har trappede rigtig rigtig meget ned men det er de sidste jeg kæmper med og det skal lykkes enden jeg er 15 uger så jeg ha da et mål

Anmeld

26. august 2012

AnthonsMor

Jeg synes det er RIGTIG flot, at du i det mindste kæmper med, at få stoppet..

Jeg har ikke selv røget fast, men for et års tid siden var smøger til fester jo bare en del af mit liv.. Det begyndte jeg så at få det dårligt af, så allerede der stoppede jeg, men jeg kender flere der er stoppet, og gu fanden hvor har det været svært for dem alle!!! Det er jo en afhængighed af en art man skal af med, ligesom (næsten) at gå på kur.. De søde sager trækker måske stadig, og man KÆMPER med at holde dem væk, men alligevel smutter det engang imellem..

for at du prøver, det er så sejt!

Og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.