søger lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

Har brug for lidt hjælp eller gode råd for dem der selv har stået med en depression eller angst. Føler mig til tider ( tit, men ikke hver dag) f. Eks igår følte jeg mig rigtig ked kunne ikke rigtig overskue noget igår og følte mig fanget og følte nærmest jeg var ved at gå i panik over alle de mennesker der var lige der hvor jeg var og nogen gange kan jeg sætte mig ned og græde. Er der angst/dep. Eller blot stress?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

stm2812

Anonym skriver:

Har brug for lidt hjælp eller gode råd for dem der selv har stået med en depression eller angst. Føler mig til tider ( tit, men ikke hver dag) f. Eks igår følte jeg mig rigtig ked kunne ikke rigtig overskue noget igår og følte mig fanget og følte nærmest jeg var ved at gå i panik over alle de mennesker der var lige der hvor jeg var og nogen gange kan jeg sætte mig ned og græde. Er der angst/dep. Eller blot stress?

Du får lige et kæmpe herfra.

Er slet ikke så meget inde i det, men da

Min svigerinde havde en depression kunne hun ikke klare særlig mange mennesker af gangeN og ja bare det at handle kunne simpelthen virke så uoverskuelig og slet ikk til at holde ud.

Men håber du snart får det bedre og får noget hjælp så du kan komme på toppen igen

Anmeld

26. august 2012

Rannvaen

Det lyder som en slags angst og det skal du søge hjælp for. Ellers kan du risikere at det bliver værre og værre. Hvis du ikke har råd til professionel hjælp så tal med din læge, så kan du hjælp fra en psykolog billigere. Nogle gange får man det gratis, andre gange til halv pris an på hvor akut det er.

Håber virkelig du får det bedre og  her fra!

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar og får hjælp det er noget jeg har haft et stykke tid, men har bare haft svært ved at udtrykke mig over for andre har ikke engang sagt det til min mand, men det burde jeg gøre eftersom jeg er meget alene med vores to børn pga hans arbejdstider

Anmeld

26. august 2012

Missq4

jeg har begge dele men har lært at leve efter det og mærke efter helt ned i maven om jeg nu kan det jeg gerne vil og nogen gange kommer jeg også af sted men må så tag hjem igen men gør det du kan li og lade være med at gøre nogen af de ting som man ikke har lyst til og så kommer det lige så stille at leve med det og finde lige så stille ud af hvad der gør en glad og hvad der ikke gør

kram  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.