Min logiske datter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja har ellers altid sagt at jeg ik sku giftes, men når nu thea begynder at gå op i det og endelig syntes det er lidt skørt at vi ik er gift, har jeg også sagt til kærsten, at vi må en tur på rådhuset!! Vh stine

Altså hvis I ikke allerede har testamente osv på hinanden så synes jeg da klart I skal gøre det. Det er en god måde at sikre hinanden på Og jeg er sikker på at Thea ville synes det var fantastisk at være brudepige (også selv om det er på rådhuset) ; fin kjole og glade mennesker og så et sted hen og spise bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Altså hvis I ikke allerede har testamente osv på hinanden så synes jeg da klart I skal gøre det. Det er en god måde at sikre hinanden på Og jeg er sikker på at Thea ville synes det var fantastisk at være brudepige (også selv om det er på rådhuset) ; fin kjole og glade mennesker og så et sted hen og spise bagefter

Vi har haft testamente på hinanden i 10 år. Vi købte vores første lejlighed sammen, da vi havde været sammen i 2 mdr. Så dengang tog vi alle forholdsregler 

Romantisk ik?? 

Ja hun ville elske at komme i fin kjole og være midtpunkt!! Vh stine

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Vi har haft testamente på hinanden i 10 år. Vi købte vores første lejlighed sammen, da vi havde været sammen i 2 mdr. Så dengang tog vi alle forholdsregler 

Romantisk ik?? 

Ja hun ville elske at komme i fin kjole og være midtpunkt!! Vh stine

Hehe ja okay Det var længe.. Og det behøver ikke altid være romantisk

Anmeld

7. september 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Hehe ja okay Det var længe.. Og det behøver ikke altid være romantisk

Ja og faktisk har vi 10 års dag her d8/10. Tiden går godt nok hurtigt! Men det føles endlig ik som om der er gået så lang tid!  Vh stine

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja og faktisk har vi 10 års dag her d8/10. Tiden går godt nok hurtigt! Men det føles endlig ik som om der er gået så lang tid!  Vh stine

Det er vist tegn på at du har fundet den rigtige

Anmeld

7. september 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Det er vist tegn på at du har fundet den rigtige

Det satser jeg i hvert fald på. Har endnu ik mødt en jeg ville bytte ham ud med. Han er jo bare sød og dejlig!!  Vh stine

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Det satser jeg i hvert fald på. Har endnu ik mødt en jeg ville bytte ham ud med. Han er jo bare sød og dejlig!!  Vh stine

Hehe det er en god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.