Hjul til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.730 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Alexander&Lærke

Nogen som ved hvor og om man kan købe nye hjul til sin emmaljunga barnevogn, vores vogns hjul ser her efter 5 år ikke særlig pæne ud, der er en del rust og jeg er træt af hele tiden at skulle pumpe dem...

Nu kan emmaljunga jo leveres med letvægts hjul som ikke skal pumpes, nogen som ved om de kan købes separet og hvor? Og de vil passe på et stel fra 2007 sådan et alm et som man kun kunne få dengang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

mortilnoahogmelina

Du kan købe hjul i babySam men de er dyre 400 kr stk fik jeg af vide .
Du kan ikke bruge let vægts hjul på et alm stel har selv spurgt om det . Men desværre .

Anmeld

26. august 2012

Alexander&Lærke

Mortil2tiloktober skriver:

Du kan købe hjul i babySam men de er dyre 400 kr stk fik jeg af vide .
Du kan ikke bruge let vægts hjul på et alm stel har selv spurgt om det . Men desværre .

400 kr stykket, det lyder lidt vildt.... nå det var da ikke smart lavede at de ikke kan bruge på alm stel.... Syntes bare jeg har set nogen køre med en aldre vogn hvor de har sat disse hjul på.... 

Anmeld

26. august 2012

mortilnoahogmelina

Mette&Alexander skriver:

kørtkostekoster

400 kr stykket, det lyder lidt vildt.... nå det var da ikke smart lavede at de ikke kan bruge på alm stel.... Syntes bare jeg har set nogen køre med en aldre vogn hvor de har sat disse hjul på.... 

DEt koster heldigvis ikke noget at spøger om de kan bruges til jeres stel . de passer ikke til vores som er fra 2010.
Ja jeg synes det er meget dyrt for dæk skal ikke kunne sige en de har ændret prisen , jeg spurgte i start 2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.