Øv dk kommer vist ikke blandt top 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Sweet1978

Det havde jeg ellers stemt på i en anden tråd, men det ser sort ud lige nu. Men også ok hvis det er Norge der vinder, så er det stadigt herop af....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Pia.

Syntes Norge er så dårlig...... !!!!! Der var kun DANMARK der var gode i aften.. det skuffer mig så meget, den placering de har fået ... ØV ØV ØV... for en gang skyld en god sang og så ender vi sådan her ØV.....

Anmeld

17. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Syntes Norge er så dårlig...... !!!!! Der var kun DANMARK der var gode i aften.. det skuffer mig så meget, den placering de har fået ... ØV ØV ØV... for en gang skyld en god sang og så ender vi sådan her ØV.....

Helt enig!
Er virkelig skuffet over at Norge har fået så mange point!! den var bare SLET ikke god!!! men synes så der var nogle andre end danmark der også var gode! men KLART dk skulle have været i top 3!!!

Anmeld

17. maj 2009

SaNiNa

tror jeg så de første 7 nr og så sov jeg. vågnede lige kort da de var ved at tælle stemmer op og kunne se på det hele at norge vandt med deres konfrimations sang.

Anmeld

17. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

tror jeg så de første 7 nr og så sov jeg. vågnede lige kort da de var ved at tælle stemmer op og kunne se på det hele at norge vandt med deres konfrimations sang.

HAHAHA... sådan skal det lyde!
Hvordan har du det? gætter på jordemoderen fik ret i at der ikke skete noget de næste par dage!?
Håber snart han kommer ud til dig så du slipper af med de smerter!
KNus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.