Nå vi kunne jo ikke stemme på Dk, meen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Sweet1978

Jeg fik da stemt på Finland og Island så vi kan holde sejren heroppe i nærheden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Mary

Holder på Norge så - de har fået min stemme, men der er faktisk heller ikke andre jeg ville smide den på...... kun DK. Synes det er ret middelmådigt i år, men den norske bliver jeg sgisme i godt humør af at høre på  Jeg tror det er det, til tider, ret overdrevne sceneshow jeg står af på. Kan ikke snuppe det der fløde-look og Barbie-kvinder

Anmeld

16. maj 2009

Sweet1978

Ja og norge fører stort lige nu, så du får nok ret.

Anmeld

16. maj 2009

Mor.sander

Puha hvor går det skidt for os...  Men det er da lækkert at det ser ud til at det bliver i norden

Anmeld

16. maj 2009

Sweet1978

Mor.sander skriver:

Puha hvor går det skidt for os...  Men det er da lækkert at det ser ud til at det bliver i norden

Enig

Anmeld

16. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså undskyld... Men den norske sang fængede SLET IKKE. Hele rummet her, forstår det ikke... Vi kunne virkelig ikke lide den norske sang og i år, har Danmark rent faktisk en god sang. Også får vi bare bank af Norge, som slet ikke var god...

Æv.

Anmeld

16. maj 2009

Moderator

Jeg stemte på romænien... Og de har fået 7 point... hehe. Måske er det mig, der slet ikke har nogen smag????...

Anmeld

16. maj 2009

Mor.sander

Vi har desværre ikke det beste ry... Ude i den store verden.. det kan vi takker vores kære politiker for... Og det kan man godt mærke ved sådan nogle begivenheder som denne.

Anmeld

17. maj 2009

Sweet1978

Jeg tror desværre det bunder i en helhedspræstation... Han sang godt men fremtoningen/udstålinge og dansen var der bare ikke.

Anmeld

17. maj 2009

Moderator

Zafir skriver:

Altså undskyld... Men den norske sang fængede SLET IKKE. Hele rummet her, forstår det ikke... Vi kunne virkelig ikke lide den norske sang og i år, har Danmark rent faktisk en god sang. Også får vi bare bank af Norge, som slet ikke var god...

Æv.

Enig enig enig!!!!!
Vi sidder også og måber!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.