Klapvogn - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Mariesmor110610

Hvor længe har i brugt Klapvogn?

Jeg er virkelig i vildrede om jeg skal købe en ny Klapvogn til min datter på 2 år, da den jeg har giver mig ondt i ryggen når jeg går med den, da den er ret tung

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Leneur

Mariesmor110610 skriver:

Jeg er virkelig i vildrede om jeg skal købe en ny Klapvogn til min datter på 2 år, da den jeg har giver mig ondt i ryggen når jeg går med den, da den er ret tung

Min datter på snart 3, bruger stadig hendes i ny og næ, især hvis vi skal på langtur eller er ude om aftenen.
Det er da også pokkers du bor så langt væk, for har ellers en fin ekstra en med servostyring, så man ikke skal løfte, vende og dreje hele tiden, til den nette sum af 400 kr....

Anmeld

26. august 2012

Mariesmor110610

Leneur skriver:

Min datter på snart 3, bruger stadig hendes i ny og næ, især hvis vi skal på langtur eller er ude om aftenen.
Det er da også pokkers du bor så langt væk, for har ellers en fin ekstra en med servostyring, så man ikke skal løfte, vende og dreje hele tiden, til den nette sum af 400 kr....

Hvad er det for en du har da?

Anmeld

26. august 2012

Leneur

Mariesmor110610 skriver:

Hvad er det for en du har da?

En bertini.

Anmeld

26. august 2012

banditten2011

Mariesmor110610 skriver:

min venindes pige bruger stadig sin hun blev 3 år i juni og halv søster brugte den ca til 3 et halvt års tid

Anmeld

26. august 2012

Mariesmor110610

Leneur skriver:

En bertini.

Er deN med drejelige forhjul?

Anmeld

26. august 2012

Leneur

Mariesmor110610 skriver:

Er deN med drejelige forhjul?

Nej men det der menes med servostyring er at den faktisk er lige så god som drejehjul, for både forhjul og baghjul kan dreje separat men send mig en pb med dit nummer, så kan jeg sende nogle billeder af den, hvis det er....

Anmeld

26. august 2012

Mariesmor110610

Tusind tak for jeres svar...

Var i Bilka Idag og blev forelsket så kom til  At købe en baby Care ballet klapvogn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.