Så skete det endelig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. august 2012

komodo

Jeg har den 20/8 kl. 01.50 føde den dejligste lille dreng på 3690 gram og 50 cm .

Han kom til verden ved en lynfødsel hvor jeg hverken nåede fødestuen eller nåede at få bukserne af, havde dem nede omkring anklerne da han efter en presseve pludselig lå i sengen mellem mine ben, jordemoderen ville ellers have sendt mig hjem da hun ikke mente at jeg var i fødsel på trods af at jeg havde lange og meget smertefulde veer, men bettemanden tog fusen på os alle og kom alligevel, hun nåede hverken at få handsker på eller at få noget gjort klart.

Vi har det alle godt og drengene er superglade for deres nye lillebror, og jeg har fået verdens nemmeste lille dreng, så kun glæde herfra ..

Skal nok smide billeder ind af vidunderet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Becks

komodo skriver:

Jeg har den 20/8 kl. 01.50 føde den dejligste lille dreng på 3690 gram og 50 cm .

Han kom til verden ved en lynfødsel hvor jeg hverken nåede fødestuen eller nåede at få bukserne af, havde dem nede omkring anklerne da han efter en presseve pludselig lå i sengen mellem mine ben, jordemoderen ville ellers have sendt mig hjem da hun ikke mente at jeg var i fødsel på trods af at jeg havde lange og meget smertefulde veer, men bettemanden tog fusen på os alle og kom alligevel, hun nåede hverken at få handsker på eller at få noget gjort klart.

Vi har det alle godt og drengene er superglade for deres nye lillebror, og jeg har fået verdens nemmeste lille dreng, så kun glæde herfra ..

Stort tillykke

Anmeld

26. august 2012

Ditte-3

Stort tilykke

Anmeld

26. august 2012

komodo

Tark, jeg er helt forelsket 

Anmeld

26. august 2012

LR85

Tillykke tillykke tillykke

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor vildt! Stort tillykke!! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

birthee

stort tillykke med ham! det må  da siges at være en lynfødsel  håber I alle har det godt!

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Stort tillykke med ham - det kan man da kalde en lynfødsel 

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

komodo skriver:

Hjerteligr Tillykke

Anmeld

1. september 2012

komodo

tak piger, han er überskøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.