hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

hvordan foræller man ens forældre man venter 2 barn? også selvom man ved at de blir utilfredse med nyheden og ikke gir os nogen lykkeønskninger på vejen? er der så grund til at fortælle det? de var heller ikke glade da jeg ventede mit 1 barn og sagde først tillykke da barnet var født. Men denne gang magter jeg ikke deres utilfredshed !!! overvejer lade dem opdage det selv - for så forventer jeg alligevel intet.. har ik meget lyst til at sidde i spænding og forberede på hvordan jeg skal fortælle nyheden når de alligvel smider et surt opstød op - fordi de synes jeg er for ung i en alder i 20'erne og ikke mindst vil brokke sig over at 2 år mellem søskende er synd ! jeg synes bare det er svært ik at sige noget - når man selv er så lykkelig, og selv bestemmer ens skæbne... men jeg magter heller ikke den uopbakning i det... ):

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

EnGodMor

du skal bare sætte dem på plads og i respekt...

kan man sætte børn til verden, er man os moden nok til og selv bestemme hvornår i ønsker børn og hvor mange os

Vis dem at DU er den voksne

Og stoooooooort tillykke

Anmeld

25. august 2012

Bom

Jeg havde nok ikke sagt noget, hvis de kun kan lukke mund gylle ud.. (Undskyld udtrykket, men en graviditet skal altså lykkeønskes i mine øjne)..

Jeg er også en ung pige (24 år), jeg har en datter på 2 år og 3 mdr, jeg er gravid med vores andet barn med termin til januar... Så synes da vi ligner hinanden meget godt på det punkt, så skulle det vel også være uansvarligt for mig??

Men tillykke med graviditeten, håber du får en nem og hyggelig graviditet, trods dine forældre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.