Veninder søges - I savnes og bebs mangler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Marjansen

Hejsa Jeg vil gerne søge efter veninder/bekendte her inde fra som også prøver at få en bebs. Vil selfølgelig gerne høre fra andre også

Jeg er en del alene om mine drømme verden om en bebs, pga. har ik så mange veninder og tit har jeg brug for at lufte mine tanker og dele mit med andre således omvendt at høre fra andre hvordan det går, for der er op og ned ture i sådan kamp om at blive gravid  <_<

Har selvfølgelig min nygifte mand  :loveyou   Men, vil gerne finde såkaldte veninder/bekendte i samme situation, hvor man kan dele sine tanker og ideer med!

Jeg kræver ik det vilde, bare til sms/facebook el mail eller hvad der nu kan være  :kram

Jeg har 2 børn i forvejen og er 32 og bor i Nordvest Jylland (THY), håber jeg høre fra nogen af Jer   Kæmpe "bebse" krammer  :loveshower 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

mybaby-girl

Marjansen skriver:

Hejsa Jeg vil gerne søge efter veninder/bekendte her inde fra som også prøver at få en bebs. Vil selfølgelig gerne høre fra andre også

Jeg er en del alene om mine drømme verden om en bebs, pga. har ik så mange veninder og tit har jeg brug for at lufte mine tanker og dele mit med andre således omvendt at høre fra andre hvordan det går, for der er op og ned ture i sådan kamp om at blive gravid  <_<

Har selvfølgelig min nygifte mand  :loveyou   Men, vil gerne finde såkaldte veninder/bekendte i samme situation, hvor man kan dele sine tanker og ideer med!

Jeg kræver ik det vilde, bare til sms/facebook el mail eller hvad der nu kan være  :kram

Jeg har 2 børn i forvejen og er 32 og bor i Nordvest Jylland (THY), håber jeg høre fra nogen af Jer   Kæmpe "bebse" krammer  :loveshower 

jeg kommer godt nok fra sønderjylland, men håber også at det kan gå  jeg mangler selv en man kan skrive/snakke med om alt     men jeg er en kvinde på  23 og er forlovede med min kæreste på 26  og vi har sammen en dreng på 2 til oktober og venter en dreng mere til d 8 september   vi bor i et stort hus på 2 plan med hund, kat og kaniner  du må meget gerne skrive en privat besked, hvis du vil høre mere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.