Hvornår går jeres i seng til natten..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

lio

eliasogmor skriver:

det er jo luksus...

Jeg gad da godt så en der tog en 9-10 timer ligesom lille Ida gør.  Ikk' Pernille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

eliasogmor

Laijona Äiti skriver:

Jeg gad da godt så en der tog en 9-10 timer ligesom lille Ida gør.  Ikk' Pernille?

ja det kunne skisme være rart..... den dag han bare sover mere en 4-5 timer af gangen vil blive en lykkedag...

Anmeld

27. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

her sover vi ca fra kl 22, oppe og spise ved en 4 tiden, og så ved en 7 tiden og så når vi står op omkring kl 9-10 stykker

Ai okay, det kalder jeg luksus, at kunne sove til 9-10tiden.. Det er så meget slut med at sove længe i weekenderne her...

Anmeld

28. august 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Ai okay, det kalder jeg luksus, at kunne sove til 9-10tiden.. Det er så meget slut med at sove længe i weekenderne her...

han ELSKER at ligge og putte om morgenen

Anmeld

28. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Sikke en lille sovetryne i har fået jer, men synd det går ud over vægten.. I måtte hellere end gerne få lidt af Juniors, hold op han gror.. Lidt for tyk er han også, men ikke noget alarmerende..

Jah det er lidt øv Selvom jeg vækker hende tidligere spiser hun ik mere af den grund, hun spiser en flaske mere om dagen men tager færre ml ad gangen.. Så er vi jo lige vidt

Ida vokser oz.. Hun er hele 61 cm nu så måske hun bare bruger alt krudtet på at blive lang istedet for at blive tyk

Anmeld

29. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

han ELSKER at ligge og putte om morgenen

Det er altså alligevel sjovt sådan en forskel der er - Junior tror jeg ligefrem der HADER det.. Der skal bare være fart over feltet og ske noget HELE tiden.. Han bliver MEGA sur hvis man ikke bare står op, når han har pludret lidt med "peter plysserne" i måske 5min..

Anmeld

29. august 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Det er altså alligevel sjovt sådan en forskel der er - Junior tror jeg ligefrem der HADER det.. Der skal bare være fart over feltet og ske noget HELE tiden.. Han bliver MEGA sur hvis man ikke bare står op, når han har pludret lidt med "peter plysserne" i måske 5min..

ååårh stakkels dig

Anmeld

29. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

ååårh stakkels dig

Jaaa stakkels mig, prøvede her til morgen fordi han vågnede tidligere end han plejer, så jeg mente ikk det var sult der var i vejen.. Men nix, det gad han ski ikke, og jeg kom faktisk helt til at savne det.. Har sovet flere nætter med ham i mine arme da han var lillebitte.. Lille møgunge..

Anmeld

30. august 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Jaaa stakkels mig, prøvede her til morgen fordi han vågnede tidligere end han plejer, så jeg mente ikk det var sult der var i vejen.. Men nix, det gad han ski ikke, og jeg kom faktisk helt til at savne det.. Har sovet flere nætter med ham i mine arme da han var lillebitte.. Lille møgunge..

hvornår tager han så den første lur ?

Anmeld

30. august 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja jeg piver ik over at hun sover længe Det giver virkelig meget overskud på kontoen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.