Vores skønne Laura (FB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2012

MaleneLarsen

Mødte fastende på sygehuset mandag morgen kl.6:45, blev fulgt til vores familiebarselsstue og herefter gjort klar til planlagt kejsersnit.
En meget surrealistisk fornemmelse, at møde og vide, at efter et par timer har man sit vidunder i armene! Var utrolig spændt og det kunne næsten ikke gå stærkt nok...
Efter klargørelse åp stuen, blev jeg hentet af portør, fulgt af min egen jordemoder, som tilfældigvis var på vagt den dag! Fantastisk!!! Det var meget betryggende. Kl.8 ankommer vi på OP - og kl. 8:38 er hun født!
Helt igennem en FANTASTISK OPLEVELSE. Var vågen under forløbet, men rygmarvsbedøvet. Det var så vildt! Man ligger der og kan ikke mærke smerte, men bare at de tumler rundt i maven - og vupti - så var der babygråd!!
Vil til hver en tid gøre det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Tanjadamgaard

MaleneLarsen skriver:

Mødte fastende på sygehuset mandag morgen kl.6:45, blev fulgt til vores familiebarselsstue og herefter gjort klar til planlagt kejsersnit.
En meget surrealistisk fornemmelse, at møde og vide, at efter et par timer har man sit vidunder i armene! Var utrolig spændt og det kunne næsten ikke gå stærkt nok...
Efter klargørelse åp stuen, blev jeg hentet af portør, fulgt af min egen jordemoder, som tilfældigvis var på vagt den dag! Fantastisk!!! Det var meget betryggende. Kl.8 ankommer vi på OP - og kl. 8:38 er hun født!
Helt igennem en FANTASTISK OPLEVELSE. Var vågen under forløbet, men rygmarvsbedøvet. Det var så vildt! Man ligger der og kan ikke mærke smerte, men bare at de tumler rundt i maven - og vupti - så var der babygråd!!
Vil til hver en tid gøre det igen

Ih, jeg kan godt forstå at det må være en vild oplevelse. Hvordan kan det være du fik PKS  

Men endnu engang tillykke med prinsessen 

Anmeld

25. august 2012

MaleneLarsen

Tanjadamgaard skriver:

Ih, jeg kan godt forstå at det må være en vild oplevelse. Hvordan kan det være du fik PKS  

Men endnu engang tillykke med prinsessen 

Havde en forfærdelig oplevelse ved fødsel af den første....

Anmeld

25. august 2012

Rosengreen

Det lyder som en rigtig god oplevelse  Dejligt ovenpå oplevelsen fra sidst! 

Endnu engang stort tillykke med hende! 

Anmeld

27. august 2012

fairlady

dejligt for dig, at det ikke var så voldsomt denne gang. Skal selv have PKS, hvis jeg sksal have flere børn. Men lige nu nyder jeg bare dem jeg har

Stort tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.