Har i nogen gode råd/ideer - alder og udseende ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2012

NessaXenia

Sagen er at jeg efter min opstart på mit nye arbejde gentagende gange er blevet spurgt af patienterne hvor gammel jeg var / at jeg ser ung ud.
Jeg søger nogle råd til evt at 'komme til' at se en anelse eller gerne en del ældre ud.

Jeg tænker udseende, nogle gode ideer ?
.. ikke fremtræden eller væremåde mm. :-)

her er lidt billeder de ældste først..

Har pt meget lyst hår.. overvejer at farve det igen, men hvilken farve?

det billede hvor jeg har vanessa på skulderne er taget i sidste weekend, og jeg har siden blevet klippet lidt kortere i siden og i nakken.

Har i en ide til hårfarve mm? og andre gode tips hvis man lige vil se lidt ældre ud da det efterhånden går mig ret meget på....

og god weekend..

lidt billeder gennem tiden: de ældste først... det første er 3 år gammelt.. de sidste er fra idag..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

pemiro

NessaXenia skriver:

Sagen er at jeg efter min opstart på mit nye arbejde gentagende gange er blevet spurgt af patienterne hvor gammel jeg var / at jeg ser ung ud.
Jeg søger nogle råd til evt at 'komme til' at se en anelse eller gerne en del ældre ud.

Jeg tænker udseende, nogle gode ideer ?
.. ikke fremtræden eller væremåde mm. :-)

her er lidt billeder de ældste først..

Har pt meget lyst hår.. overvejer at farve det igen, men hvilken farve?

det billede hvor jeg har vanessa på skulderne er taget i sidste weekend, og jeg har siden blevet klippet lidt kortere i siden og i nakken.

Har i en ide til hårfarve mm? og andre gode tips hvis man lige vil se lidt ældre ud da det efterhånden går mig ret meget på....

og god weekend..

lidt billeder gennem tiden: de ældste først... det første er 3 år gammelt.. de sidste er fra idag..

Umiddelbart synes jeg du ser ældre ud med mørkt hår, så det vil være mit råd at fare det mørkt igen
Og ellers ved jeg det ikke. Er selv glad for at se ung ud, da jeg er sikker på det kommer mig til gode senere i livet

Anmeld

25. august 2012

NessaXenia

pemiro skriver:

Umiddelbart synes jeg du ser ældre ud med mørkt hår, så det vil være mit råd at fare det mørkt igen
Og ellers ved jeg det ikke. Er selv glad for at se ung ud, da jeg er sikker på det kommer mig til gode senere i livet

ja overvejer det også.. sort??
eller er vi helt ude i nogle andre farver.. brun, gylden, rødt,

Anmeld

25. august 2012

MissMona

Så vidt jeg kan læse på din profil. Så er du kun 20. Hvorfor vil du gerne se ældre ud? Kan du ikke bare stå ved den alder du er? Du ligner da en på 20 synes jeg.

Mvh

MissMona

Anmeld

25. august 2012

NessaXenia

MissMona skriver:

Så vidt jeg kan læse på din profil. Så er du kun 20. Hvorfor vil du gerne se ældre ud? Kan du ikke bare stå ved den alder du er? Du ligner da en på 20 synes jeg.

Mvh

MissMona

ja jeg blir 21 næste onsdag, og jeg mener ikke jeg vil ligne en på 25, men måske man kan ændre lidt så jeg ikke ligefrem ligner en der skal have en børnebillet i bussen..

Anmeld

25. august 2012

pemiro

NessaXenia skriver:

ja overvejer det også.. sort??
eller er vi helt ude i nogle andre farver.. brun, gylden, rødt,

Tænker bare noget i stil med de første billeder

Anmeld

25. august 2012

Den lykkelige

Jeg synes du ser ældre ud med det mørke selvom det endda er ældst!! Plus jeg synes det helt sikkert klær dig bedst med det mørke..

Anmeld

25. august 2012

MissMona

NessaXenia skriver:

ja jeg blir 21 næste onsdag, og jeg mener ikke jeg vil ligne en på 25, men måske man kan ændre lidt så jeg ikke ligefrem ligner en der skal have en børnebillet i bussen..

Ok. Altså min personlige holdning er at du ikke skal ændre noget. Hverken på din væremåde eller på udseendet. For man skal stå ved den man er. Og jeg mener bestemt stadigvæk at du ligner en på 20 og ikke en der skal have barnebillet.

Men hvis du VIL forsøge, kan man ændre lidt på sin mimik eller på måden man siger tingene på i forhold til sine arbejdsopgaver. Adfærd og kropsprog siger også tit noget om alder. Jeg siger ikke du skal ændre på det. Men at smile meget, hører tit også ungdommen til. Seriøsitet i ansigtsudtryk bliver ofte bedømt lidt ældre. Et par briller kan også hjælpe til at virke mere seriøs.

Hvis du vil ændre på din påklædning, så er det altid en god idé med at vise så lidt hud som muligt, hvis man vil virke mere moden. Ikke sætte fine spænder eller blomster o.l. i håret. Men snarere bygge lidt mere på den klassiske stil uden det bliver for festagtigt. Ingen t-shirt-tryk eller slaggy-bukser fx. Sko med spænder på. Ingen glimmer. Ikke for meget fest. Alt for meget hverdag. Det hedder vist nok at dress´e down!

Hvorfor vil du gerne fremstå ældre på dit arbejde? En ung pige kan også have meget at byde på!

Mvh

MissMona

Anmeld

25. august 2012

NessaXenia

pemiro skriver:

Tænker bare noget i stil med de første billeder

er netop igang med at farve mit hår :-)
meget mørkt
ligsom det første billede, sys det er meget anderledes når jeg har kort hår, klippede det af det hele da jeg havde få dage til termin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.