Fornemmelse for køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2012

cici

Nu kan jeg se, at nogle af jer allerede har fået veloverstået nf scanningen. Jeg skal først afsted mandag d. 4 september.
Jeg har hørt, at mange har en fornemmelse for kønnet. Jeg selv har en ide om, at jeg har en lille dreng i maven. Begge køn er velkomne, så det er bare en lille fornemmelse

Hvad tror I, hvilket køn gemmer sig i maven? Jeg synes, at det er sjovt at se, hvor mange af os som får ret i vores fornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Mamarikke

Jeg har en fornemmelse af, at jeg har en lille dreng i maven, men som du også skrev, så er begge køn ønsket 

Anmeld

25. august 2012

Mamarikke

Jeg har en fornemmelse af, at jeg har en lille dreng i maven, men som du også skrev, så er begge køn ønsket 

Anmeld

25. august 2012

Sahara82

Tror måske vi skal have en dreng. Vil på en måde gerne snart have nogle flere piger ind i familien, men er sikker på fordi jeg tænker sådan at vi så får en dreng. Men altså en dreng er mere end velkommen

Anmeld

25. august 2012

cici

Sjovt at vi alle har en fornemmelse for en dreng
Det er spændende om vi får ret.. Jeg har altid gerne villet have en pige, manden vil gerne have en dreng. Det tror jeg egentligt er meget naturligt! Det vigtigste er, at den lille spire er sundt og rask, så begge køn er velkommen her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.