Meget vågent barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2012

HopinWishin

Ved godt jeg lige skal give min datter en chance.. hun er jo kun 11 dage... Men hold da op hvor er det svært med den søvn...

Vores datter er meget vågen om dagen... somregel fra kl. 12-13 til kl. 17-18 stykker.... Hun vil kun ligge i armene på en af os.. og der kan hun godt blunde lidt.. men kun kortvarig så vågner hun igen og græder eller pylrer lidt...

Om natten vågner hun hver 3. time ca og får mælk.... 

Inden vi kan ligge hende i hendes vugge skal vi være 110 % sikker på at hun snort sover.. for ellers vågner hun og græder fordi vi vil ligge hende i vuggen...

Det er DEJLIGT at se hendes øjne... men det er hårdt at høre hende græde så snart vi ikke går rundt og vugger eller putter hende i armene,,,

Er der andre med meget vågen og tryghedssøgende baby... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

L&V

HopinWishin skriver:

Ved godt jeg lige skal give min datter en chance.. hun er jo kun 11 dage... Men hold da op hvor er det svært med den søvn...

Vores datter er meget vågen om dagen... somregel fra kl. 12-13 til kl. 17-18 stykker.... Hun vil kun ligge i armene på en af os.. og der kan hun godt blunde lidt.. men kun kortvarig så vågner hun igen og græder eller pylrer lidt...

Inden vi kan ligge hende i hendes vugge skal vi være 110 % sikker på at hun snort sover.. for ellers vågner hun og græder fordi vi vil ligge hende i vuggen...

Det er DEJLIGT at se hendes øjne... men det er hårdt at høre hende græde så snart vi ikke går rundt og vugger eller putter hende i armene,,,

Det lyder egentlig meget normalt.. Hvor står hendes vugge.. Alle nye små babyer mangler jo at være tæt besluttet ligesom de var i maven. Og hver tredje time syntes jeg er super flot når hun ikke er ældre

Anmeld

25. august 2012

modesty

Hun er lidt mere vågen om dagen end vores dreng var, men han var så til gengæld også vågen i timer af træk om natten da han var den alder.

Har I forsøgt at svøbe hende når hun skal sove?

Anmeld

25. august 2012

NessaXenia

prøv at svøbe hende i lagen eller tyndtæppe, gerne lidt stramt (forstå mig ret) og med armene nede langs siden.. det hjalp min da hun var nyfødt

Anmeld

25. august 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Tillykke med dit barnSådan var min dreng også de første 4 mdr. Han boede på min arm. Tror nu de fleste babyer er sådan og tror også, at det er vigtigt, at opfylde deres behov for nærhed. Måske kunne du købe en slynge, det var virkelig godt her. Så har du armene fri og baby har det trygt og godt. Kan også anbefale en slyngevugge, vi købte en fra noget der hedder "Sneglehuset" Den kan hænges i loftet i en krog eller i dørkarmen. Fordelen ved den, i forhold til andre vugger, er, at den hænger i en stor fjeder og kan derfor både vugge op og ned og til siden. Samtidig omslutter vuggen barnet så det ligger trygt og godt. Faktisk var det først da vi købte den vugge, at det var muligt at lægge vores søn fra os.

Anmeld

25. august 2012

HopinWishin

tak for jeres gode råd.. vil prøve at svøbe hende selvlm jeg sys det ser lidt ubehageligt uf?... 

vores vugge syår i studn om dagen...

Anmeld

25. august 2012

JH12

Det er helt normalt, ihvertfald i forhold til vores bette pige.
De først par måneder, kunne hun kun falde i søvn i vores arme, og hun var / er ENORMT meget vågen !! Hun er vågen fra 12-21 ca

Og det med din datter er oppe hver 3. Time er helt normalt, sp anbefaler også barnet spiser hver 3. - 4. time. Min sp ville have jeg skulle vække min pige om natten så hun kunne få mad :/ det er dog blevet ændret fordi hun åbenbart ikke havde behovet for at spise om natten, når hun nu gerne ville sove

Anmeld

28. august 2012

Blirnokaldrigfru

HopinWishin skriver:

Ak ja, sådan var de første 14-20 dage her, så havde vi 5-6 dage med rimelig rolig rytme, og så kom et tigerspring, så vi har igen haft en uges tid hvor vi ikke har kunnet ligge prinsessen fra os, fordi hun vågner ved det hver gang.. bare rolig - det blir bedre men det er super hårdt mens det står på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.