Maximillian / Maximus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.818 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er gravid og har termin om ca. 10 uger(+ det løse - skal helst ikke afsløre hvem jeg er da der er familie og venner på siden) 

Og vi ved ikke hvad vi venter, og har derfor heller ikke noget navn parat (længere) - vi havde ellers snakket en hel del om 2 drengenavne og 2 pigenavne, men nu er vi gået lidt væk fra dem da vi synes de er for normale.

Min mand har en svaghed for navne der indeholder "X" og jeg har svaghed for lidt specielle navne, men med bebsens søskende har vi valgt nogle helt almindelige navne og er nu i tvivl om om det ville være for mærkeligt med et noget mere specielt navn denne gang.

Jeg er faldet for navnene Maximillian og Maximus til en dreng - men jeg ved ikke hvad andre vil tænke om de navne 

Hvad synes i om navnene? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Faith

Maximillian kan jeg godt lide, men Maximus minder mig for meget om filmen Gladiator

Anmeld

25. august 2012

BabyMus

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er gravid og har termin om ca. 10 uger(+ det løse - skal helst ikke afsløre hvem jeg er da der er familie og venner på siden) 

Og vi ved ikke hvad vi venter, og har derfor heller ikke noget navn parat (længere) - vi havde ellers snakket en hel del om 2 drengenavne og 2 pigenavne, men nu er vi gået lidt væk fra dem da vi synes de er for normale.

Min mand har en svaghed for navne der indeholder "X" og jeg har svaghed for lidt specielle navne, men med bebsens søskende har vi valgt nogle helt almindelige navne og er nu i tvivl om om det ville være for mærkeligt med et noget mere specielt navn denne gang.

Jeg er faldet for navnene Maximillian og Maximus til en dreng - men jeg ved ikke hvad andre vil tænke om de navne 

Hvad synes i om navnene? 

Maximillian synes jeg sådan set er okay, men Maximus, det synes jeg altså lyder lidt som et kælenavn. Bare min mening. Men jeg ville vælge Maximillian ud af de to hvis det var mig. Men hver sin smag jo. (:

Anmeld

25. august 2012

TeamRocket

Xander er også med X og det er flot synes jeg..

Anmeld

25. august 2012

Clisolka

Jeg bryder mig heller ikke om Maximus  

Anmeld

25. august 2012

Kamilla-m

Ville heller ikke kalde min søn for maximus .
Har aldrig hørt det før, er det overhoved godkendt?

Anmeld

25. august 2012

.....

Maximus er simpelthen et no-go for mig

Maximillian er lidt bedre

Anmeld

25. august 2012

Fenja09

Er ikke fan af nogle af navnene, men skulle jeg vælge ville det klart blive Maximillian.

/Fenja

Anmeld

25. august 2012

Troldemommi

Jeg kan godt lide begge navne, men jeg tror bare at barnet hurtigt kommer til at blive kaldt for Max :-)

Monica

Anmeld

25. august 2012

Marts<3

Vi havde selv navnet maximillian oppe. I love it... Det er et super coolt navn. Maximus er ganske enkelt vanvid...:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.