uge 19 (+10kg:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.301 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

3drenge

uge 19 (18+1)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Sweet1978

Altid spændende at følge med, graviditet er jo et af universets store vidundere.

Anmeld

16. maj 2009

Mariam

lukasogsilas skriver:

Har du kun taget 10kg på i 19.uge?

Det er da flot..eller? Jeg har selv taget 8-9kg på allerede og er 17+4.. Synes selv det er lidt meget og begynder at gå ret stærkt!

Anmeld

16. maj 2009

3drenge

Kun 10 kg synes nu godt nok det er meget, har ikke rigtig hørt andre, der har taget så meget på allerede. De 2 andre gange har jeg taget 25-30kg på og der er intet der tyder på det bliver anderledes denne gang. desværre 

Anmeld

7. august 2009

Maise

Så er jeg mere rolig. Er 18+0 og har taget 5 kilo på. Jordemoderen siger at jeg ikke må tage mere på lige nu, så er begyndt at powerwalke en time om dagen og spise sundere. Hmm er alligevel spændt på hvor meget jeg når at tage på under hele graviditeten.

Anmeld

8. august 2009

3drenge

Maise skriver:

Så er jeg mere rolig. Er 18+0 og har taget 5 kilo på. Jordemoderen siger at jeg ikke må tage mere på lige nu, så er begyndt at powerwalke en time om dagen og spise sundere. Hmm er alligevel spændt på hvor meget jeg når at tage på under hele graviditeten.

Sikke en strid jordmoder, 5 kg er da ingenting jeg er i uge 31 nu og har taget 20kg på, har fået bækkenløsning, så kan knap bevæge mig, det er rigtig træls

Anmeld

8. august 2009

Maise

ja men det er fordi at jeg er lidt overvægtig og har pco, så må jeg ikke tage for meget på. Hun mener at 8-10 kilo max, men det tror jeg godt hun kan glemme. men det ville da være dejligt ikke at tage så meget på.

Anmeld

8. august 2009

Maise

uhh ja jeg ved hvordan det er at have ondt i bækkenet, jeg har en arbejds skade som jeg døjer med nu hvor jeg er blevet gravid, samt at jeg har noget dr hedder en scheuerman i lænden, som er et dårligt mix at have. Så lige nu kan jeg kun arbejde 5-6 timer om dagen. Har heldigvis 3 ugers ferie nu og så 8 uger tilbage på job så går jeg fra, hvis jeg ikke må melde mig syg. Men god bedring til dig.

Anmeld

8. august 2009

Betina88

Godt nok fin ..

Anmeld

9. august 2009

4kløver

Mariam skriver:

Har du kun taget 10kg på i 19.uge?

Det er da flot..eller? Jeg har selv taget 8-9kg på allerede og er 17+4.. Synes selv det er lidt meget og begynder at gå ret stærkt!

Ja nu bliver jeg lidt nervøs jeg har kun taget 3 kg og er i uge 29

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.